اخبار سیاسی

جاهای دیدنی لندن ، تقابل سنت و مدرنیته!

بیش از 1000 سال است که شهر لندن میزبان پادشاهان و ملکه های انگلیسی است و جزو معدود شهرهایی به شمار می آید که در آن سنت و مدرنیته هم زیستی مسالمت آمیزی دارند؛ درست چند قدم آن طرف تر از برج 900 ساله لندن، آسمان خراش د شارد واقع شده و همین مسئله هم جذابیت این شهر...

23 اردیبهشت 1402

تدوین پیوست رسانه ای برای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب وکارها

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ضرورت افزایش اطلاع رسانی درباره پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب وکارها و آگاهی بخشی درباره مزایای این پروژه به مردم، نخستین کارگروه تهیه...

11 اردیبهشت 1402

دانشمندان قارچ هایی را کشف نموده اند که می توانند پلاستیک را در 140 روز تجزیه نمایند

سیاره ما یک مشکل پلاستیکی دارد. زباله های انباشته شده و فراوری مداوم آنها، باعث ایجاد تپه های زباله در سراسر خشکی ها و حتی اقیانوس های ما شده است.

10 اردیبهشت 1402

استانداری: شب گذشته هیچ گونه رخداد امنیتی در اصفهان اتفاق نیفتاده

محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به انتشار بعضی مطالب در فضای مجازی مبنی بر اتفاق امنیتی در اصفهان، خاطرنشان کرد: شب گذشته (پانزدهم فروردین ماه) هیچ گونه رخداد امنیتی در اصفهان اتفاق نیفتاده است.

16 فروردین 1402

اینفوگرافیک ، وام ازدواج در 1402 چقدر بیشتر می گردد؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه اعضا وام زوجه تا 23 سال و زوج تا 25 سال به مبلغ 200میلیون تومان (در مجموع 400میلیون تومان) و وام ازدواج سایر افراد نیز برای هرکدام از زوجین به مبلغ 150میلیون تومان (در مجموع 300میلیون تومان) تصویب شد.

25 بهمن 1401

جزئیات حادثه برای هواپیمای آتا در نجف؛ انفجار و انحراف به سمت باند؟ ، خلبان از پرواز انصراف داد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خلبان پرواز شماره 6644 از مبدا نجف به مقصد مشهد بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.

22 بهمن 1401

سفر تک نفره به آمریکا ، نکته های مهمی که باید بدانید

ایالات متحده آمریکا یک کشور بسیار بسیار بزرگ است. براساس آماری که گوگل مپس Google Maps ارائه می کند، رانندگی از سان فرانسیسکو در غرب تا نیویورک سیتی در شرق 44 ساعت طول می کشد. تازه در صورتی که برای تماشای چشم انداز ها بین راه اصلا توقف نکنید. بعلاوه سفر در خط...

18 دی 1401

در گران ترین هتل های جهان شکوه و قدرت را با هم احساس کنید

بعضی از تجربه های خاص در زندگی بعضی افراد ممکن است تنها یک بار در طول زندگی اتفاق بیفتد، سفر به نقاط ویژه جهان، داشتن تفریحاتی نو و یا اقامت در یک هتل فوق لوکس هر کدام از این مسائل به دلایلی مانند هزینه های بالا، نداشتن زمان، نبودن موقعیت مناسب ممکن است...

15 دی 1401

واکنش بلینکن به بازی ایران و آمریکا

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری در رومانی درباره ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا در چارچوب رقابت های جام جهانی گفت که مشتاقانه منتظر ملاقاتی بسیار رقابتی است.

8 آذر 1401

نشست مجمع نمایندگان گیلان با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی

توسعه خدمات منطقه آزاد انزلی در سطح ملی و استانی و رفع کردن موانع سرمایه گذاری از موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

4 آذر 1401

تشکیل سازمان مدیریت گردشگری جزیره آشوراده

ایسنا/ براساس گزارش های منتشر گشته، تشکیل سازمان مدیریت گردشگری جزیره آشوراده صورت می گیرد.

1 آذر 1401

نحوه انتخاب صندلی در هنگام خرید بلیط هواپیما

انتخاب صندلی در هنگام خرید بلیط هواپیما چگونه است؟ اگر اهل سفر هوایی باشید احتمالا می دانید که سفری راحت با هواپیما به انتخاب صندلی مناسب بستگی دارد. اما آیا می دانید که برترین صندلی در هواپیما کدام است؟ آیا از شرایط انتخاب صندلی در هنگام خرید بلیط هواپیما...

12 آبان 1401

وزیر کشور: شرایط آب در مرکز نامناسب است

وزیر کشور گفت: یکی از مسائل شهر تهران با توجه به کاهش نزولات آسمانی، ذخیره پشت 5 سدی است که آب تهران را تامین می نماید که شرایط در این بخش خوب نیست و باید مراقبت کرد.

4 آبان 1401

مصدومیت 1214 نفر در زلزله خوی ، انجام 120 عمل جراحی از شروع زلزله

وزیر بهداشت گفت: در منطقه خوی شش جراح و پنج ارتوپد داریم و از همان ابتدا آغاز به انجام عمل جراحی نموده اند.

16 مهر 1401

هشدار صریح ایران به باکو درباره هرگونه تغییر در مرزهای منطقه

در ملاقات امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جیحون بایرامف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در نیویورک ، طرفین در خصوص آخرین تحولات مناسبات دوجانبه و منطقه قفقاز گفتگو کردند.

3 مهر 1401

واگذاری بیش از 8 هزار مترمربع اراضی دولتی انارک با کاربری اداری

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت: بیش از 8 هزار مترمربع از اراضی دولتی شهر انارک در راستای تامین خدمات در محدوده وحریم شهری واگذار شد.

29 شهریور 1401

آبشار ارتکند یکی از جاذبه های طبیعی خراسان رضوی به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس گزارش های منتشر شده، آبشار ارتکند یکی از جاذبه های طبیعی خراسان رضوی به شمار می رود.

8 مرداد 1401

نحوه توزیع گوشت قرمز دچار سوء مدیریت است

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:د ر حوزه نحوه توزیع و تامین احتیاج کشور، متاسفانه دچار سوء مدیریت هستیم.

18 تیر 1401

روایت متفاوت مالک باشگاه بدنسازی لاکچری درباره ارقام نجومی!

مالک باشگاه بدنسازی خبرساز در شمال تهران با تکذیب دریافت رقم های 320 و 160 میلیون تومانی برای استفاده از این باشگاه لاکچری، گفت: من اصلا آقازاده و آدم سیاسی نیستم و هر تعرفه ای هم وزارت ورزش اعلام کند از مراجعان دریافت می گردد.

8 تیر 1401

وزیر ارتباطات شماره موبایل خود را بیان نمود

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای هموطنانی که هنوز از نعمت اینترنت بهره مند نیستند و قصد دارند مشکل خود را گزارش نمایند، شماره موبایل گفت.

7 تیر 1401
تعداد: (147)