اخبار مجلس

اینفوگرافیک ، وام ازدواج در 1402 چقدر بیشتر می گردد؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه اعضا وام زوجه تا 23 سال و زوج تا 25 سال به مبلغ 200میلیون تومان (در مجموع 400میلیون تومان) و وام ازدواج سایر افراد نیز برای هرکدام از زوجین به مبلغ 150میلیون تومان (در مجموع 300میلیون تومان) تصویب شد.

25 بهمن 1401

نشست مجمع نمایندگان گیلان با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی

توسعه خدمات منطقه آزاد انزلی در سطح ملی و استانی و رفع کردن موانع سرمایه گذاری از موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

4 آذر 1401

تشکیل سازمان مدیریت گردشگری جزیره آشوراده

ایسنا/ براساس گزارش های منتشر گشته، تشکیل سازمان مدیریت گردشگری جزیره آشوراده صورت می گیرد.

1 آذر 1401

وزیر کشور: شرایط آب در مرکز نامناسب است

وزیر کشور گفت: یکی از مسائل شهر تهران با توجه به کاهش نزولات آسمانی، ذخیره پشت 5 سدی است که آب تهران را تامین می نماید که شرایط در این بخش خوب نیست و باید مراقبت کرد.

4 آبان 1401

مسئولان استانی و شهری سجزی مکلف به رسیدگی به شرایط آلودگی هوای این شهرک شدند

کننده مردم اصفهان و ورزنه گفت: در جلسه بررسی آلودگی هوای شهرک صنعتی سجزی، مسئولان استانی و شهری ملکف شدند شرایط آلودگی هوای این شهرک رسیدگی کنند.

26 خرداد 1401

سقف منابع درآمدی حاصل از صادرات نفت و گاز در سال آینده معین شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف منابع درآمدی نفت و گاز در سال 1401 را معین کردند.

16 اردیبهشت 1401

دو راهی دولت در حذف ارز 4200 تومانی

از فروردین 1397 که دلار ترجیحی 4200 تومانی پا به عرصه اقتصاد ایران گذاشت، بیش از سه سال می گذرد؛ ارزی که تشکل های رسمی بخش خصوصی آن را ام الفساد اقتصاد ایران توصیف نموده اند. امروز دولت با توجه به شرایط در دو راهی حذف یا تداوم اجرای این سیاست مانده است.

15 دی 1400

پرداخت حقوق آبان ماه کارکنان مشروط شد

طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، در راستای اجرای تکلیف قانون بودجه و شفاف سازی پرداخت حقوق کارکنان، از آبان ماه برای هر دستگاهی که نسبت به ورود اطلاعات مربوطه در سامانه حقوق و مزایا و کارمند ایران اقدام نکرده باشد، واریز حقوق انجام نخواهد شد.

10 دی 1400

مدارس چه زمانی قطعا باز می شوند؟

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در مازندران این پرسش را برای بسیاری از خانواده ها مطرح نموده که بازگشایی مدارس دقیقا چه زمانی است.

7 دی 1400

تاونزند، جوْوزف

تاونزند چهارمین پسر بریجیت فیپس تاونزند و چانسی تاونزند، تاجر کتان، بازرس معادن، و نماینده مجلس بود. او در کلئرهال، دانشگاه کیمبریج، تحصیل کرد، و درجه لیسانس را در 1141 و فوق لیسانس را در 1144 گرفت. در

24 مهر 1400

تصویب کلیات طرح خط آسمان در شورای عالی شهرسازی و معماری

خبرنگاران : محمد سالاری گفت: کلیات طرح خط آسمان در شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح و کلیات آن به تصویب رسید و بررسی جزییات طرح به کمیسیون ماده 5 ارجاع شد.

20 تیر 1400

توسعه 7 هزار کیلومتری فیبرنوری در کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برنامه توسعه 7 هزار کیلومتر فیبرنوری در شبکه مخابراتی شهری و روستایی اطلاع داد و گفت: سال جاری یک میلیون و 200 هزار پورت اینترنت FTTX واگذار می کنیم.

4 تیر 1400

تدابیر 12 گانه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت کرونا در اطلاعیه شماره پنج خود، تدابیر 12 گانه اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا (فاصله گذاری اجتماعی) را تشریح کرد.

9 خرداد 1399

وقتی مردم را سرکار می گذارند اعتماد از بین می رود ، مدارس و دانشگاه ها یک ماه دیگر تعطیل شوند ، اقتصاد همچنان تعطیل است

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از آنکه بحران کرونا فروکش کرد باید از مردم دلجویی کنیم و در تصمیم گیری ها صادقانه، با صراحت و شفاف با آنها سخن بگوییم.

4 خرداد 1399

تنظیم لایحه 2فوریتی بخشودگی و تخفیف پرداخت اجاره بها

شهردار خرمشهر گفت:در پی شیوع بیماری کرونا، لایحه دوفوریتی بخشودگی و یا تخفیف پرداخت اجاره بها به مستأجران اماکن متعلق به شهرداری خرمشهر به شورای شهر تقدیم خواهد شد.

5 اردیبهشت 1399

لیست کامل ائتلاف اصلاح طلبان برای انتخابات

رئیس ستاد انتخابات حزب ائتلاف برای ایران لیست انتخاباتی این حزب را گفت.

10 فروردین 1399

برنامه های شهرداری جهت اخذ عوارض از تهرانی ها تصویب شد

یک فوریت تعدادی از لوایح شهرداری در مورد اخذ عوارض در حوزه های مختلف از تهرانی ها در صحن شورای شهر با رأی اکثریت اعضا به تصویب رسید.

24 اسفند 1398

ثبت شرکت 3 روزه می شود

فرهاد دژپسند در دومین نشست هم اندیشی کارآفرینان جوان با اشاره به اینکه به سمت تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار حرکت می کنیم، گفت: سرعتی که در جهت این برنامه طی کردیم خوب است ولی مطلوب نیست.

24 اسفند 1398

نمی دانیم یاری های مردمیِ واریز شده به حساب سلبریتی ها کجا هزینه شد

نجار گفت: نمی دانیم یاری های مردمیِ واریز شده به حساب سلبریتی ها کجا هزینه شده و چه میزان مبلغ به حساب ها واریز شده است.

23 اسفند 1398

واکنش مجلس به افزایش قیمت بنزین ، آنالیز موضوع در جلسه غیرعلنیِ غیررسمی

زمان نامناسب و افزایش فشار بر مردم کلیدواژه های بعضی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گران شدن قیمت بنزین است؛ هر چند دولت از اقدام خود دفاع و آن را در نهایت به نفع مردم ارزیابی می نماید.

19 دی 1398
تعداد: (22)