قوانین بد برای بیت کوین، اتفاق خوب برای طلا

به گزارش وبلاگ پلاک 9، خبرنگاران : قوانینی که کشورها بعد از به رسمیت شناختن بیت کوین در دنیا اعمال نموده اند موجب ضرر این ارزدیجیتالی شده و به نظر می رسد این اتفاق ها در آینده هم بیشتر خواهد شد.

قوانین بد برای بیت کوین، اتفاق خوب برای طلا

بر اساس گزارش وبلاگ پلاک 9، در هفته جاری به نظر می رسد داده های مالی کمتری درجهان می توان بازار را تحت تاثیر قرار دهد. اما به نظر می رسد روزهای خوبی برای طلا و روزهای بد برای بیت کوین را ببینیم.

هفته برای دلار:

آمار PMI غیر فراوریی ISM برای ماه ژوئن (تیر) در روز سه شنبه مورد توجه قرار خواهد گرفت. پس از تعطیلات روز دوشنبه ایالات متحده ، انتظار تعداد زیادی از آمارها را داشته باشید.

فرصت های شغلی JOLT در روز چهارشنبه بعلاوه پیش از مطالبات هفتگی بیکاری در روز پنجشنبه ، علاقه مند را به خود جلب خواهد نمود. سقوط ادعاهای بیکاری اولیه به سطح زیر 300 هزار باعث خواهد شد.

در جبهه سیاست های پولی ، صورتجلسات FOMC و گفتگوی اعضای FOMC هم تأثیرگذار خواهد بود. این صورت جلسه در روز چهارشنبه منتشر می گردد. در هفته دلار به سرانجام هفته رسید که 0.41٪ رشد کرد و به 92.226 رسید.

هفته برای یورو:

در تقویم مالی یک هفته نسبتاً شلوغ خواهد بود.

PMI های خدمات ایتالیا و اسپانیا روز دوشنبه سرانجام پیدا می نماید. PMI نهایی برای فرانسه ، آلمان و منطقه یورو هم به سرانجام می رسد. با جلوگیری از تجدید نظرها، انتظار می رود ایتالیا و PMI منطقه یورو بیشترین تأثیر را در بازار داشته باشند.

سپس تمرکز به سفارشات کارخانه های آلمان ، خرده فروشی منطقه یورو و آمار احساسات مالی در روز سه شنبه معطوف خواهد شد. انتظار دارد سفارشات کارخانه ای آلمان و شاخص احساس مالی ZEW آلمان بیشترین تأثیر را داشته باشد.

در روز چهارشنبه ، پیش از داده های تجارت آلمان در روز پنجشنبه ، ارقام فراوری صنعتی آلمان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

روز دوشنبه صورتجلسه بانک مرکزی اروپا خواهد. لاگارد ، رئیس بانک مرکزی اروپا هم قرار است روز آدینه سخنرانی کند. یورو هفته با 0.59٪ کاهش به 1.1865 دلار رسید.

هفته برای طلا:

تحلیلگران به کیتکو نیوز گفتند ، هفته آینده پس از انتشار صورتجلسه سیاست پولی فدرال رزرو ، می تواند یک افزایش قابل توجه بالاتر از 1800 دلار در هر اونس را تجربه کند.

صورتجلسات سیاست پولی فدرال رزرو یکی از بزرگترین رویدادهایی است که هفته باید دیدن کرد. این جلسه ، که در اواسط ماه ژوئن برگزار گردید ، باعث فروش قابل توجه طلا شد.

بارت ملک ، رئیس استراتژی جهانی TD Securities ، به کیتکو نیوز گفت: بازارها انتظار شیب زیادی را داشتند و هر چیزی که به ما گفته می گردد که از شیب دور می افتد، موجب فزایش قیمت گردد.

فعالان بازار از نزدیک آنالیز خواهند کرد که آیا نظرات بعضی از اعضای بانک فدرال طی چند هفته گذشته با یادداشت های صورتجلسه مطابقت دارد یا خیر.

هفته برای بیت کوین:

بیت کوین در سال 2021 آغاز خوبی داشت و در آوریل به بالاترین سطح خود یعنی نزدیک به 65هزار0 دلار رسید. اما سکه دیجیتال نیمه اول سال حدود 47٪ کمتر از بالاترین حد خود بسته شد - و تعدادی از خطرات پیش رو می تواند منجر به درد بیشتری در آینده گردد.

در حالی که به نظر می رسد هواداران فعلاً بیت کوین را نگه داشته اند ، سایر سرمایه گذاران در خصوص نوسانات وحشی در بازار و معنای آن برای اوراق بهادار آنها نگران هستند. با توجه به این موضوع ، بزرگترین خطرات پیش روی ارز رمزنگاری شده هنگام ورود به نیمه دوم سال مورد آنالیز قرار می گیرد.

یکی از بزرگترین خطرات بیت کوین در حال حاضر ، تنظیم مقررات است. در هفته های اخیر ، چین صنعت رمزارزهای خود را بشدت متوقف نموده است ، عملیات استخراج رمزنگاری با انرژی زیاد را متوقف نموده و به بانک ها و شرکت های پرداخت مانند Alipay دستور داده که با شرکت های رمزنگاری تجارت نکنند.

هفته گذشته ، سرکوب رمزنگاری جهانی به انگلیس توسعه یافت ، جایی که رگولاتورها دست به ممنوع کردن مبادله ارز دیجیتال ارز Binance از انجام فعالیت های منظم زدند.

منبع: اقتصادنیوز

به "قوانین بد برای بیت کوین، اتفاق خوب برای طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین بد برای بیت کوین، اتفاق خوب برای طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید