همایشها و نمایشگاه ها

فناوری خطرناک خودروهای بی ام و

ایسنا نوشت: فناوری خودرو سالانه در نمایشگاه CES مورد توجه قرار می گیرد و دو جایزه به شرکت خودروسازی بی ام و(BMW) تعلق گرفت. یکی از این جوایز به اختراعی اهدا شد که با مشارکت دستیار صوتی الکسا(Alexa) شرکت آمازون(Amazon) ابداع شده است.

28 دی 1402

هنر به ویژه نقاشی با هویت ایرانی عجین شده است

ایرنا/ براساس سخنان رئیس بنیاد ایران شناسی، هنر به ویژه نقاشی با هویت ایرانی عجین شده است.

9 بهمن 1401

سفر تک نفره به آمریکا ، نکته های مهمی که باید بدانید

ایالات متحده آمریکا یک کشور بسیار بسیار بزرگ است. براساس آماری که گوگل مپس Google Maps ارائه می کند، رانندگی از سان فرانسیسکو در غرب تا نیویورک سیتی در شرق 44 ساعت طول می کشد. تازه در صورتی که برای تماشای چشم انداز ها بین راه اصلا توقف نکنید. بعلاوه سفر در خط...

18 دی 1401

واکنش بلینکن به بازی ایران و آمریکا

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری در رومانی درباره ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا در چارچوب رقابت های جام جهانی گفت که مشتاقانه منتظر ملاقاتی بسیار رقابتی است.

8 آذر 1401

نمایشگاه توانمندی های عشایری در آرادان

نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر شهرستان آرادان برپا شد.

24 مهر 1401

افتتاح نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی در هشترود

نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی بچه ها در هشترود افتتاح شد.

20 مهر 1401

اعلام برنامه های هفته گردشگری در استان قم

معاون گردشگری قم از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته گردشگری در استان خبر داد.

5 مهر 1401

برنامه سفر 3 روزه به لیسیبون پرتغال

در این مقاله از معرفی برنامه سفر، برنامه سفر 3 روزه به لیسیبون پرتغال آماده کرده ایم پس اگر قصد سفر به مرکز کشور پرتغال را دارید پیشنهاد میکنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید

20 شهریور 1401

آشنایی با مراکز خرید بارسلونا ؛ اسپانیا

لذت خرید در مراکز خرید بارسلونا اسپانیادر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره مراکز خرید بارسلونا سخن خواهیم گفت .

18 شهریور 1401

وین را یک روزه بگردید

اگر تنها یک روز برای گشت و گذار در شهر زیبای وین وقت دارید این برترین برنامه ای است که می توانید برای این روز اجرا کنید. اگر هم حالا حالاها گذرتان به وین و دیدنی هایش نمی افتد، این مطلب را بخوانید تا بازدید تصویری از آن داشته باشید!

21 مرداد 1401

مهاجرت از طریق خوداشتغالی ، چگونه ویزای خوداشتغالی بگیریم؟

مهاجرت از طریق خوداشتغالی اگر گزینه اول برای مهاجرت نباشد، قطعا می تواند بین 3 اولویت اول قرار بگیرد. شاید این سوال ها برای شما هم پیش آمده باشند:

4 مرداد 1401

کمیته ویژه سرمایه گذاری میان اتاق های مشترک ایران و قطر تشکیل گردد

رئیس اتاق ایران، اعضاء هیات مدیره و اتاق مشترک ایران و قطر، نمایندگانی از کمیسیون های تخصصی، مدیران شرکت های صادراتی و تولیدی و فعالان مالی بخش خصوصی که در قالب هیاتی تجاری به قطر به سر می برند در همایش مشترک تجاری قطر و ایران در دوحه شرکت کردند. غلامحسین...

22 تیر 1401

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی جزء سه استان برتر کشور در رویداد ملی گام دوم ، سهم هشت و نیم درصدی دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دستاورد های رویداد ملی گام دوم

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در جمع روسا و معاونان واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان از قرار گرفتن این استان در جمع سه استان برتر کشور در رویداد ملی گام دوم اطلاع داد.

15 تیر 1401

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران بستری برای استخدام در شرکت های معتبر ایران

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری ایران تلنت طی سه روز از تاریخ 8 الی 10 خرداد میزبان کارجویان و فارغ التحصیلان برای کاریابی و استخدام در شرکت های معتبر داخلی خواهد بود.

11 تیر 1401

دستورالعمل های بهداشتی در اقامتگاه های گردشگری هرمزگان جدی گرفته گردد

در ایام تعطیلات نوروزی، نظارت جدی بر رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی به خصوص در اماکن و اقامتگاه های گردشگری و محل های حضور مسافران صورت گیرد

4 خرداد 1401

علی دایی دستیار کافو در قرعه کشی جام جهانی

خبرگزاری خبرنگاران- علی دایی و پنج ستاره سابق فوتبال دنیا به عنوان دستیار کافو و لوتار ماتئوس را در مراسم قرعه کشی جام دنیای همراهی خواهند کرد.

31 اردیبهشت 1401

گردشگری برترین ابزار برای حل مسائل اجتماعی است

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران گردشگری را برترین ابزار برای حل مسائل اجتماعی دانست.

12 اسفند 1400

77 رشته کاردانش و فنی و حرفه ای به روزرسانی شدند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر کاردانش و فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح جزئیات تدوین برنامه های درسی شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش، اسامی رشته های تازه این دو شاخه را گفت.

24 بهمن 1400

واکنش توکیو و سئول به آزمایش موشکی کره شمالی

نهادهای نظامی کره جنوبی و ژاپن اعلام نموده اند که کره شمالی امروز (چهارشنبه) یک موشک بالستیک به سمت دریا شلیک نموده است.

18 بهمن 1400

برگزاری نشست اتحادیه مالی اوراسیا با حضور روسای جمهور کشورهای عضو

نشست دوره ای شورای عالی اتحادیه مالی اوراسیا امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور روسای جمهورکشورهای عضو برگزار خواهد شد.

9 بهمن 1400
تعداد: (42)