پارک علم و فناوری فارس پیروز به کسب جایزه ASPA Award شد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری فارس در بیست ویکمین کنفرانس سالانه پارک های علم و فناوری آسیا در ویتنام پیروز به کسب جایزه ASPA Award شد.

پارک علم و فناوری فارس پیروز به کسب جایزه ASPA Award شد

به گزارش وبلاگ پلاک 9 از شیراز، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس، یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری فارس با ارائه طرح ساخت ابزارآلتراسونیک جهت حذف رسوبات درون چاه های نفتی ضمن قرار دریافت در بین چهار شرکت برتر پارک های علم و فناوری آسیا پیروز به کسب جایزه ویژه این انجمن با عنوان ASPA Award شد.

بر اساس این گزارش بیست و یکمین کنفرانس سالیانه انجمن پارک های علم و فناوری آسیا (ASPA) به میزبانی کشور ویتنام برگزار گردید و پارک علم و فناوری فارس به عنوان عضو اصلی و هیئت مدیره این انجمن، حضور فعال در این کنفرانس داشت.

انتخاب رئیس انجمن پارک های علم و فناوری آسیایی و هم چنین انتخاب کشورهای میزبان برگزاری کنفرانس های سال 2018 و 2019 از موارد مطرح شده در نشست اعضای هیئت مدیره این انجمن بود.

انجمن آسیائی پارک های علم و فناوری است که پارک علم و فناوری فارس به عنوان عضو اصلی آن یکی از اعضای هیئت مدیره این انجمن نیز است و جایزه ASPA Award در کنفرانس سالیانه این انجمن به 4 شرکت برتر فناور مستقر در پارک های علم و فناوری آسیا اعطا می گردد.

منبع: تسنیم

به "پارک علم و فناوری فارس پیروز به کسب جایزه ASPA Award شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک علم و فناوری فارس پیروز به کسب جایزه ASPA Award شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید