دستگاهی در حال اجرای ویندوز Core OS مشاهده شدمحصول رازآلود مایکروسافت در Geekbench

به گزارش وبلاگ پلاک 9، شایعات زیادی پیرامون سرفیس تاشو مایکروسافت وجود دارند. بعضی حتی به معرفی این دستگاه در کنفرانس پیش رو اشاره دارند. طبق پیش بینی ها این محصول به عنوان یکی از نخستین محصولات مایکروسافت، با سیستم عامل جدید ویندوز Core OS عرضه می گردد. اکنون به نظر می رسد که این دستگاه چیزی فراتر از شایعات است. با وینفون همراه باشید.

دستگاهی در حال اجرای ویندوز Core OS مشاهده شدمحصول رازآلود مایکروسافت در Geekbench

دستگاهی مجازی در حال اجرای سیستم عامل Windows Core OS در وب سایت Geekbench مشاهده شده است که می تواند دلیلی بر احتمال معرفی یک سرفیس تاشو با این سیستم عامل، در رویداد سخت افزاری 2 اکتبر باشد.

بد نیست بدانید که این دستگاه پیروز به کسب نمره 506 در تست تک هسته ای و 1047 در تست چند هسته ای Geekbench شده است. با یک مقایسه ساده متوجه می شویم که این نمرات حتی به نمرات کسب شده توسط یک موبایل مالی اندروید، نزدیک هم نیستند. به همین علت نباید با اطمینان در خصوص نوع سخت افزار دستگاه مورد نظر بحث کرد.

اطلاعات درج شده در Geekbench همچنین اشاره به مبتنی بودن دستگاه بر سخت افزار Intel دارد که با توجه به آن، می توان انتظار حداقل یک دستگاه تاشو با پردازنده Intel و سیستم عامل WCOS را در آینده داشت. مسئله ای که به نوعی وجود پردازنده های ARM همراه با این سیستم عامل را رد می نماید.

شما چه فکری می کنید؟

منبع: وینفون

به "دستگاهی در حال اجرای ویندوز Core OS مشاهده شدمحصول رازآلود مایکروسافت در Geekbench" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاهی در حال اجرای ویندوز Core OS مشاهده شدمحصول رازآلود مایکروسافت در Geekbench"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید