مالک باشگاه علم و ادب تبریز فدراسیون فوتبال را تهدید کرد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، مالک باشگاه علم و ادب تبریز با انتقاد از وضعیت این باشگاه گفت: نمی دانیم برخی ها از باخت تیم ما چه سودی می برند که اجازه نمی دهند مسائل مان حل شود.

مالک باشگاه علم و ادب تبریز فدراسیون فوتبال را تهدید کرد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، اسماعیل بابازاده، مالک باشگاه علم و ادب شهرداری تبریز گفت: به نظر می رسد بعضی از ماندن تیم در استان آذربایجان شرقی خیلی ناراحتند و به همین خاطر هر روز به دنبال اذیت کردن من و باشگاهم هستند.

وی افزود: خروج تیم فوتبال ماشین سازی از استان در سال گذشته و همچنین تیم والیبال شهرداری تبریز در شرایط کنونی، نشان می دهد که بنده برخلاف نظر بعضی از دوستان عمل کرده ام و به همین خاطر به شدت ما را اذیت می کنند.

مالک باشگاه علم و ادب با اشاره به اینکه تبریز شهری صنعتی بوده و با وجود کارخانجات و شرکت های بزرگ در استان هیچ کس تمایلی برای تیمداری ندارد گفت: به دلیل مشکل تراشی و آزار و اذیت هایی که برای بخش خصوصی به وجود می آید، هیچ کس حاضر نمی شود برای ورزش استان هزینه کند.

بابازاده از سکوت پیشکسوتان استان در مقابل این نوع رفتارها با تیم علم و ادب گلایه کرد و یادآور شد: اگر ما پا پیش نمی گذاشتیم تیم فوتبال شهرداری هم مثل والیبال به استانی دیگر واگذار می شد. پس چرا پیشکسوتان در مقابل کارشکنی های بعضی از مسئولان واکنشی نشان نمی دهند. پیشنهاد می کنم به جای مصاحبه و انتقاد کردن در فضای مجازی، دست به اقدامی بزنند، قدرت شان را روی هم بگذارند و اجازه ندهند بعضی ها با خروج تیم به اهدافشان برسند.

وی در رابطه با اینکه هیئت فوتبال استان از ارسال مبایعه نامه به فدراسیون امتناع کرده و نمی گذارد انتقال امتیاز تیم فوتبال علم و ادب صورت بگیرد، عنوان نمود: نامه ای را به فدراسیون ارسال و صراحتاً اعلام کردیم که اگر این هفته تغییر نام صورت نگیرد در ادامه مسابقات حاضر نخواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه علم و ادب تبریز افزود: علیرغم اینکه هشت هفته از خرید تیم می گذرد و بیش از یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده، به دلیل اینکه تغییر نام صورت نگرفته و لیست تیم از بازیکنان سال گذشته شهرداری پُر بوده، نه اجازه افزودن بازیکن داریم و نه می توانیم از بازیکنان امیدمان استفاده کنیم. به همین دلیل تیم هر هفته با شکست بدرقه می شود. نمی دانیم بعضی ها از باخت تیم چه سودی می برند که نمی گذارند این مسائل حل شود. اگر حفظ تیم در استان آقایان را اذیت می کند، ما این هفته بازی نمی کنیم که به آرزوی دیرینه شان برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مالک باشگاه علم و ادب تبریز فدراسیون فوتبال را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک باشگاه علم و ادب تبریز فدراسیون فوتبال را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید