کارگاه مشترک دانشگاه سمنان و علم و فناوری چین برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان گفت: در راستای افزایش تعاملات بین المللی، کارگاه مشترک بین دانشگاه سمنان و دانشگاه علم و فناوری کشور چین با موضوع کاربرد های انرژی خورشیدی برگزار می گردد.

کارگاه مشترک دانشگاه سمنان و علم و فناوری چین برگزار می گردد

به گزارش گروه استان های وبلاگ پلاک 9، محمد صادق ولی پور، رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان گفت: در راستای افزایش تعاملات بین المللی، کارگاه مشترک بین دانشگاه سمنان و دانشگاه علم و فناوری کشور چین (University of Science and Technology of China) با موضوع کاربرد های انرژی خورشیدی به صورت آنلاین برگزار می گردد.

ولی پور مطرح نمود: این کارگاه یک روزه با اسم Solar Energy: PV/T, Power, Heating and Cooling Application به همت دانشکده مهندسی مکانیک در حوزه کاربرد انرژی خورشیدی در فراوری برق، حرارت، گرمایش و سرمایش برگزار می گردد.

رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان با بیان اینکه برگزاری این کارگاه از سری برنامه های صندوق علمی مشترک راه ابریشم (SRSF) با همکاری آموزشگاه علوم چین (CAS) و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) است اضافه کرد: این صندوق از رویداد های مشترک بین کشور های ایران و چین با برگزاری کارگاه های مشترک و طرح های پژوهشی حمایت می نماید و دو تیم از ایران و چین در این کارگاه سخنرانی خواهند داشت.

وی گفت: تعداد پنج نفر از محققان دانشگاه علم و فناوری چین به سرپرستی پرفسور جای جی (Jie Ji) و سه نفر از محققان دانشگاه سمنان و صنعتی شریف به سرپرستی دکتر محمدصادق، ولی پور، آخرین یافته های علمی خود در این زمینه را به اشتراک علاقمندان خواهند گذاشت.

ولی پورافزایش تعاملات علمی بین المللی دانشگاه سمنان در راستای رویکرد های وزارت علوم را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه اسم کرد و گفت: انجام طرح های پژوهشی مشترک، تبادل استاد و دانشجو و انجام خاتمه نامه و رساله های مشترک بین دو کشور از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است که در باره ان ها بحث و گفتگو خواهد شد.

علاقه مندان برای اطلاع از جزئیات این رویداد علمی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://enmechanic.semnan.ac.ir/SolarWorkshop

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارگاه مشترک دانشگاه سمنان و علم و فناوری چین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه مشترک دانشگاه سمنان و علم و فناوری چین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید