مشکل خاص بعضی از مشترکین اینترنت VDSL مخابرات

به گزارش وبلاگ پلاک 9، کاربر عزیزی از یک مشکل عجیب و خاص در برایم گفت. نمی دانیم این مشکل فقط برای ایشان و منطقه و شهری که زندگی می نمایند هست یا بعضی دیگر از مشترکان اینترنت مخابرات با آن درگیر هستند. مسئله ای که ساده و شاید خنده دار باشد ولی سر هر ماه آزاردهنده می گردد و روی اعصاب شما است و البته دردسرهایی درست می نماید.

مشکل خاص بعضی از مشترکین اینترنت VDSL مخابرات

مشکل پرداخت هزینه اینترنت VDSL مخابرات

این دوست می گوید مشترک سرویس اینترنت VDSL مخابرات است و هزینه اینترنت او ماهیانه حدود 250 هزار تومان است که روی قبض تلفن مخابرات آورده شده و باید پرداخت کند.

مودم ADSL/VDSL نمی توانند از اینترنت فیبرنوری پشتیبانی نمایند

اول هر ماه، یک قبض تلفن 300 هزار و خرده ای برایش صادر می شود و اخطار مهلت پرداخت 10 روزه برای آن می آید اما با گذشته 24 ساعت از آن و عدم پرداخت قبض تلفن ثابت مخابرات، خط تلفن یک طرفه شده و عملا امکان تماس گرفتن با آن نیست.

بیشتر بخوانید:

این دوست عزیز هر ماه باید بلند شود و برود قبض تلفن را پرداخت نموده و حضوری به مرکز مخابراتی منطقه خود برود و تقاضای اتصال خط تلفن بدهد.

ظاهرا مشکل را با سامانه 195 وزارت ارتباطات در میان گذاشته و آن ها برای رسیدگی به شرکت مخابرات ارجاع دادند. شرکت مخابرات با او تماس گرفته و گفته است به این اخطار پرداخت اهمیتی ندهد؛ در حالی که هر ماه، اگر سریعا قبض تلفن پرداخت نشود؛ احتمال قطعی خط تلفن وجود دارد.

مشکل ساده ای که می شود سریعا حل کرد

ضمن اینکه این مشکل خیلی ساده و پیش پا افتاده است و مخابرات می تواند به راحتی آن را رفع کند ولی احتمالا این مشترک مخابرات اولین و آخرین کاربر vdsl مخابرات نیست که چنین مسئله ای دارد و برای سایرین هم تکرار می شود؛ در صورتی که اصولا نباید هزینه اینترنت همان شرایط پرداخت هزینه قبض تلفن را داشته باشد و به کاربر مهلتی برای پرداخت آن بدهند.

نسبتا بالا است و همه شرکت ها معمولا دوره زمانی برای پرداخت آن در نظر می گیرند یا شرایطی فراهم می نمایند که در صورت عدم پرداخت به وسیله کاربر، مسائل دیگری گریبان گر او نشود و صرفا اتصال اینترنت قطع شود.

بیشتر بخوانید:

البته، چون فعلا در ایران اینترنت ثابت به میزان کافی رشد ننموده و تقریبا انحصارا دست شرکت مخابرات است و از سوی دیگر هزینه ها و زیان های اقتصادی مخابرات بسیار بالا است و از هر روشی برای درآمدزایی بیشتر استفاده می نماید؛ نباید انتظار داشته باشیم که حتی از کوشش برای وصل یک قبض تلفن 300 هزار تومانی در یک روز زودتر، به سادگی گذر کند.

به هر حال، دوستان دیگری که مشترک vdsl هستند و هزینه سرویس را روی قبض تلفن پرداخت می نمایند؛ می توانند درباره این مشکل اظهارنظر نموده و بگویید آیا آن ها هم چنین تجربه ای دارند صرفا برای این دوست عزیز است؟ چه راه کاری در پیش گرفتند یا هر ماه خط تلفن یک طرفه نشود یا احیانا چگونه مشکل را رفع کردند؟

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی

به "مشکل خاص بعضی از مشترکین اینترنت VDSL مخابرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل خاص بعضی از مشترکین اینترنت VDSL مخابرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید