پرداخت وام به نیازمندان تهرانی با معرفینامه مرکز رسیدگی به امور مساجد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، مدیرکل کمیته امداد استان تهران از سپرده گذاری یک میلیارد تومانی مرکز رسیدگی به امور مساجد در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان خبر داد؛ به نیازمندان تهرانی با معرفینامه مرکز رسیدگی به امور مساجد، وام پرداخت می شود.

پرداخت وام به نیازمندان تهرانی با معرفینامه مرکز رسیدگی به امور مساجد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ پلاک 9، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه در راستای هم افزایی و ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه باید از ظرفیت های موجود در جامعه برای خدمت به نیازمندان بهره ببریم، اظهار کرد: بر اساس تعامل و هماهنگی های انجام شده با مرکز رسیدگی به امور مساجد مبلغ یک میلیارد تومان در این صندوق سپرده گذاری شد.

وی ادامه داد: طبق تعاملات انجام شده و براساس ضوابط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این سپرده گذاری با هدف کمک به نیازمندان معرفی شده از طرف مرکز رسیدگی به امور مساجد انجام شده است که در آن متقاضی دریافت تسهیلات از طرف مرکز به صندوق امداد ولایت معرفی و بعد از احراز هویت تسهیلات به وی پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد پیش از این نیز در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری داشته است، یادآور شد: این مرکز پیش از این 2 میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کرده بود که 400 نفر از نیازمندان معرفی شده از تسهیلات صندوق بهره مند شدند.

پرپنچی گفت: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام های قرض الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان، اتصال به شبکه شتاب و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع از مزایای صندوق امداد ولایت است.

وی همچنین به تعداد شعب و عاملین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران اشاره کرد و گفت: سه شعبه از این صندوق در کلان شهر تهران واقع در خیابان شریعتی (کوچه بیرجند)، خیابان فرجام و مالک اشتر و 44 عامل در دفاتر کمیته امداد کار پرداخت تسهیلات به نیازمندان را برعهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرداخت وام به نیازمندان تهرانی با معرفینامه مرکز رسیدگی به امور مساجد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام به نیازمندان تهرانی با معرفینامه مرکز رسیدگی به امور مساجد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید