سامسونگ واچ فیس های جدیدی را به گلکسی واچ 4 اضافه می نماید

به گزارش وبلاگ پلاک 9، سامسونگ دقایقی قبل در کنار معرفی نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ 3، از یک آپدیت نو برای گلکسی واچ 4 رونمایی کرد که قابلیت های تازه ای را برای این ساعت هوشمند به ارمغان می آورند. مهم ترین تغییر هم ارائه 4 واچ فیس نو است که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

سامسونگ واچ فیس های جدیدی را به گلکسی واچ 4 اضافه می نماید

علاوه بر این، کاربران گلکسی واچ 4 با انجام یک حرکت خاص می توانند یک قابلیت یا اپلیکیشن دلخواه خود را اجرا نمایند. بعلاوه قابلیت تشخیص سقوط هم حالا دقت بیشتری دارد و بهتر می تواند وظیفه خود را انجام دهد. این قابلیت ها از امروز راهی نسخه های بلوتوثی گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک می شوند و مدتی بعد مدل های LTE آن را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ بعلاوه در همکاری با برند Kitsuné نسخه های سفارشی گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2 راهی بازار می نماید. مانند نسخه های تام براون، نسخه های Kitsuné هم از نظر ظاهری از مولفه های خاصی بهره می برند.

طبق اعلام سامسونگ، این نسخه های سفارشی به طور محدود راهی بعضی بازارها می گردد. نسخه Kitsuné گلکسی بادز 2 با قیمت 250 دلار (100 دلار گران تر از مدل معمولی) به دست کاربران می رسد و برای خرید نسخه سفارشی گلکسی واچ 4 هم باید به مدل 40 میلی متری بلوتوثی بسنده کنید که 400 دلار (150 دلار گران تر از مدل معمولی) قیمت دارد. پیش فروش هردوی این گجت ها شروع شده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ واچ فیس های جدیدی را به گلکسی واچ 4 اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ واچ فیس های جدیدی را به گلکسی واچ 4 اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید