تنظیم لایحه 2فوریتی بخشودگی و تخفیف پرداخت اجاره بها

به گزارش وبلاگ پلاک 9، شهردار خرمشهر گفت:در پی شیوع بیماری کرونا، لایحه دوفوریتی بخشودگی و یا تخفیف پرداخت اجاره بها به مستأجران اماکن متعلق به شهرداری خرمشهر به شورای شهر تقدیم خواهد شد.

تنظیم لایحه 2فوریتی بخشودگی و تخفیف پرداخت اجاره بها

به گزارش از ،داوود دارابی شهردار خرمشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی اماکن تجاری و اخلال در کسب وکار کسبه بازارها که در این ایام ضررهایی را متحمل شده اند، قرار است لایحه ای با قید دو فوریت به شورای اسلامی شهر تقدیم گردد.

او اضافه کرد: در این لایحه بخگرددگی و یا تخفیف اجاره به مستاجرین اماکن متعلق به شهرداری نظیر مغازه ها و کیوسک ها پیشنهادشده است که بر اساس این لایحه اجاره بهای بهمن و اسفند سال جاری و فرودین سال آینده مستاجرین شهرداری به مدت سه ماه از بخگرددگی و یا تخفیف کرایه برخوردار خواهند شد.

شهردار خرمشهر به هدف از این اقدام اشاره نمود و گفت: شهرداری خرمشهر در راستای جبران بخشی از ضرر و زیان وارده به کسبه در پی تعطیلی بخشی از بازار برای حفظ سلامت شهروندان، در حدود وظایف و اختیارات خود این بسته تشویقی را پیشنهاد داده است.

دارابی در انتها بیان نمود: در شرایط فعلی همه باید دست در دست همدیگر دهند تا با اتحاد و همگرایی به کمک خداوند این بحران پشت سر گذاشته گردد.

در پی مشاهده مواردی از ابتلاء به بیماری کرونا در کشور و استان خوزستان، طی اطلاعیه ای مجتمع های تجاری سرپوشیده خرمشهر و آبادان تعطیل شد و این لایحه در پی تصویب شورای اسلامی شهر خرمشهر قابلیت اجرایی شدن را خواهد یافت.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تنظیم لایحه 2فوریتی بخشودگی و تخفیف پرداخت اجاره بها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنظیم لایحه 2فوریتی بخشودگی و تخفیف پرداخت اجاره بها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید