500 اتوبوس تا اواسط مهر به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران افزوده می گردد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اضافه شدن 500 دستگاه اتوبوس تا اواسط مهر ماه امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز اطلاع داد.

500 اتوبوس تا اواسط مهر به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران افزوده می گردد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ پلاک 9، جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری تهران امروز چهارشنبه هفدهم شهریور ماه امسال با حضور در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از مرکز کنترل فرمان و مرکز واکسیناسیون این شرکت بازدید کردند.

در این بازدید علیرضا نادعلی شهرستانی نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

هاشمی گفت: قولی که 20 روز پیش به شورای شهر دادیم تعدادی اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه گردد و در صدد تحقق این وعده هستیم.

وی توضیح داد: به طور استاندارد باید در طول سال 1000 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه نموده گردد و ما تا اواسط مهر ماه و تا پیش از بازگشایی رسمی مدارس 500 اتوبوس به ظرفیت حمل و نقل عمومی شهر تهران اضافه خواهیم کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اضافه نمود: این 500 دستگاه اتوبوس شامل 300 دستگاه اورهال شده و 200 دستگاه خرید نو به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه نموده می گردد و اعتبار مورد احتیاج آن تامین شده و شهردار تهران هم پیگیر این موضوع است.

هاشمی یادآور شد: برای تجهیز و به روز شدن ناوگان حمل و نقل شهری مکاتباتی با وزارت کشور و ریاست جمهوری اجرا شده و تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری می کنیم.

وی تاکید نمود: تامین واگن و اتوبوس به تنهایی از محل عوارض و یاری های مردمی امکانپذیر نبوده و در این زمینه دولت باید ورود نموده و مسئله را حل نماید .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اضافه نمود: درباره بازسازی واگن ها و نوسازی تاکسی های شهر تهران اقدامات خوبی اجرا شده و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بازدید امروز در جریان این اقدامات قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "500 اتوبوس تا اواسط مهر به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 اتوبوس تا اواسط مهر به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید