2 هزار دوربین ثبت تخلفات در جاده ها نصب می گردد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه قرار است دو هزار دوربین ثبت تخلفات را در جاده های کشور نصب کند.

2 هزار دوربین ثبت تخلفات در جاده ها نصب می گردد

به گزارش گروه مالی وبلاگ پلاک 9، محمد اسلامی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح 6 پروژه حوزه راهداری استان خوزستان که در محور اهواز-شادگان برگزار گردید، اظهار کرد: راه بخش مهمی از زندگی مردم است و وظیفه داریم تا راه ها را با کیفیت حداکثری و ایمن بسازیم و از آن ها نگهداری کنیم.

وی با اشاره به وجود 220 هزار کیلومتر راه در کشور اضافه کرد: حجم راه هایی که در کشور وجود دارد حجم قابل ملاحظه ای است و در کوشش هستیم تا به این راه ها اضافه کنیم.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: از ابتدای سال تا به امروز 723 کیلومتر به بزرگراه های کشور بزرگراه اضافه شد که بخش اعظمی از این اقدامات مربوط به نقاط حادثه خیز بوده است تا نسب برطرف این نقاط حادثه خیز در محور های مختلف اقدام گردد.

اسلامی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث راه روستایی مطرح کرد: سال جاری حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی به آسفالت رسیده و یک هزار کیلومتر راه دیگر نیز در حال احداث هستند و در این زمینه باید گفت که نهضت ساخت و توسعه راه ها نهضتی زنده و فعال است که همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: وزارت راه قرار است تا دو هزار دوربین ثبت تخلفات در کشور نصب کند و در این زمینه باید 100 دوربین بر اساس برنامه در خوزستان نصب گردد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره مجموعه اقدامات انجام گرفته در خوزستان گفت: بهسازی، نوسازی و گسترش ظرفیت عبور و مرور امن و ایمنی یک مسئله است که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم تا رضایت مردم را به دست بیاوریم.

اسلامی با تأکید بر افزایش بهره وری در حمل نقلی زمینی و ریلی، گفت: باید بتوانیم از ظرفیت ریل در خوزستان استفاده کنیم. باند دوم اهواز- خرمشهر نیز در خوزستان احداث خواهد شد و باید بتوانیم آن را هرچه سریع تر در خوزستان اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: سازمان بنادر کشور، توسعه بنادر کوچک و تخصصی کردن بنادر را در دستور کار دارد و باید این موضوع را دنبال و پیگیری کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به نزدیکی ایام عید و افزایش حجم سفرها، اقداماتی که ضروری است که باید در راستای کاهش حوادث اجرایی شوند و این اقدامات باید انجام گردد تا شاهد کمترین تلفات و تصادفات باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "2 هزار دوربین ثبت تخلفات در جاده ها نصب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هزار دوربین ثبت تخلفات در جاده ها نصب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید