گوشی های شیائومی سری ردمی نوت 9، دوازدهم مارس راهی بازار می شوند!

به گزارش وبلاگ پلاک 9، یکی از مورد انتظارترین گوشی های سال 2020، سری ردمی نوت 9 شیائومی است که شنیده می شود تا حدودا 10 روز دیگر و در تاریخ 12 مارس (22 اسفند) راهی بازار می شوند.

گوشی های شیائومی سری ردمی نوت 9، دوازدهم مارس راهی بازار می شوند!

ردمی ایندیا در حساب کاربری خود در توییتر اینطور نوشت: خود را برای بزرگ ترین رونمایی از محصول سال 2020 ردمی آماده کنید. سپس با اشاره به کیفیت بالای دوربین این محصول اضافه کرد دوربین های این گوشی شبیه به چیزی نیست که کاربران تا به امروز دیده باشند!

با توجه به تیزری که از گوشی های سری ردمی نوت 9 منتشر شده می توانیم حضور 4 دوربین را در پنل پشتی مشاهده کنیم. همچنین گفته می شود این دو گوشی از طراحی منحصر بفرد و بسیار زیبایی بهره می برند که هم تجربه انجام بازی ها را لذت بخش تر می کنند و هم سرعت شارژ بسیار بالایی دارند. تیزر دیگری که از این محصول به نمایش درآمده، وجود جک هدفون و USB-C را نشان می دهد. تا به اینجا اطلاعات زیادی از این دو گوشی نداریم اما مسلما به زودی خبرهای زیادی از آن ها خواهیم شنید. خصوصا اینکه کمتر از دو هفته دیگر به عرضه آن ها زمان باقی مانده.

از آن جایی که این گوشی ها جز محصولات میان رده قرار می گیرند نباید انتظار داشته باشیم از مشخصات سخت افزاری بسیار بالایی برخوردار باشند. با این اوصاف می توانید با نگاهی به این خبر، از تمام آنچه که تا کنون از این گوشی ها می دانیم آگاه شوید. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که 12 مارس زمانی است که این محصول در کشور هند راهی بازار می شود و احتمالا برای عرضه جهانی آن باید اندکی بیشتر صبر کنیم. طبق خبرهای اخیر قرار بود این اتفاق 14 مارس رخ دهد اما باز هم چیزی مشخص نیست چون ویروس کرونا ممکن است عرضه جهانی این دو گوشی را به تعویق بیاندازد.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی های شیائومی سری ردمی نوت 9، دوازدهم مارس راهی بازار می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های شیائومی سری ردمی نوت 9، دوازدهم مارس راهی بازار می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید