گوشی مقرون به صرفه قیمت شرکت سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، اطلاعات مربوط به گوشی Galaxy A03s در لیست بلوتوث SIG مشاهده شد و این موضوع خبر از عرضه این گوشی در آینده نزدیک می دهد.

گوشی مقرون به صرفه قیمت شرکت سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد

به گزارش خبرنگار ، به نقل از جی اس ام آرنا، سامسونگ در کوشش است تا گوشی نوی را به خانواده پایین رده خود وارد کند. نام این گوشی همچون سایر گوشی های پایین رده با صفر آغاز می گردد. گوشی نو شرکت سامسونگ Galaxy A03s نام دارد و در ماه گذشته اطلاعات زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد، اکنون هم شاهد حضور نام این گوشی در لیست بلوتوث SIG هستیم و این موضوع نشان می دهد عرضه گوشی نو شرکت سامسونگ خیلی دور از انتظار نیست.

نام اصلی این گوشی SM-A037F اعلام شده است و مانند تمام گوشی های سامسونگ از قابلیت دو سیمکارت فعال پشتیبانی می نماید. بلوتوث استفاده شده در این گوشی از نوع بلوتوث 5 بوده و از تمامی قابلیت های بروز برای فناوری بلوتوث پشتیبانی می نماید.

اطلاعات منتشر شده در ماه می نشان می داد این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به صورت بریدگی در بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته است. این گوشی از یک دوربین سه گانه استفاده می نماید که سنسور اصلی کیفیتی 13 مگاپیکسلی داشته و دو سنسور دیگر کیفیتی 2 مگاپیکسلی خواهد داشت. در این گوشی از درگاه USB-C استفاده شده و خبری از درگاه یو اس بی معمولی در این گوشی نخواهد بود.

گوشی نو سامسونگ از یک سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار گوشی استفاده خواهد نمود. هنوز اطلاعاتی درباره نوع پردازنده نصب شده در این گوشی و ظرفیت باتری آن در دسترس نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گوشی مقرون به صرفه قیمت شرکت سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مقرون به صرفه قیمت شرکت سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید