پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی ایران خودرو معرفی گردید ، آنالیز مشخصات فنی

به گزارش وبلاگ پلاک 9، پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی تیپ جدیدی از پژو 207 با سقف شیشه ای است که به زودی به بازار می آید. ایران خودرو تا خاتمه شهریور سال جاری فروش این خودرو را با قیمت 366 میلیون و 180 هزار تومان شروع خواهد نمود.

پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی ایران خودرو معرفی گردید ، آنالیز مشخصات فنی

بیت ران - محمد فتح اللهی: ایران خودرو براساس مصوبه تازه شورای رقابت، با قراردادن گیربکس شش سرعته بر روی پژو 207 سقف شیشه ای عملاً محصول تازهی فراوری کرد که در ظاهر قدیمی است.

براساس مصوبه 574 شورای رقابت، تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو در تاریخ 16 خردادماه 1402 اعمال شد. پس از این تغییرات، یک محصول تازه تحت عنوان پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی هم قیمت گذاری شد. حال پس از قیمت گذاری 366 میلیون و 180 هزار تومانی این محصول تازه، ایران خودرو اقدام به انتشار کاتالوگ رسمی آن کرد.

باید توجه داشت که پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی خودرو تازهی نیست. چندی پیش دقیقاً همین معینات فنی را بر روی رانا پلاس ایران خودرو هم دیدیم. به همین جهت بعید است که ایران خودرو تصمیم به تغییر در ظاهر این خودرو بگیرد.

معینات فنی پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی

پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی تازه از موتور به روزتر ایران خودرو با نام TU5P استفاده می نماید که نمونه تازهتر TU5 قدیمی است. این موتور تنفس طبیعی چهار سیلندر، می تواند 113 اسب بخار قدرت در 5800 دور در دقیقه و 144 نیوتن متر گشتاور 4000 فراوری کند.

نکته مهم درباره موتور TU5P پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی استفاده از فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ ها است. همچون سایر تیپ های پژو 207، این محصول تازه هم قدرت موتور را به چرخ های جلو منتقل می نماید.

ایران خودرو باور دارد گیربکس 6 سرعته تازه برای 207 پانوراما می تواند مصرف کمتر سوخت در این خودرو را به همراه داشته باشد.

از سوی دیگر، به دلیل کارکرد موتور در دورهای پایین، صدای کمتری نیز از موتور به گوش می رسد و احتمالاً این تیپ، صدای کابین کمتری هم داشته باشد. ایران خودرو شتاب صفر تا صد کیلومتر این نسخه از 207 را 11.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن را 190 کیلومتر در ساعت اظهار داشت.

امکانات پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی

از جمله آپشن ها و امکانات این تیپ تازه 207 می توان به ترمزهای دیسکی مجهز به ABS و EBD، ایربگ راننده و سرنشین کناری، دوربین دید عقب و سنسور عقب اشاره نمود.

رینگ 14 اینچی آلومینیومی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، فرمان برقی، روکش پارچه ای صندلی ها، دی لایت و پوزیشن لایت، تریم خاکستری داخل و سقف پانورامیک هم در فهرست امکانات و آپشن های این تیپ مشاهده می شوند. ضمن اینکه آیینه های جانبی این خودرو هم برقی و مجهز به راهنما است.

آریا فول آپشن ترین خودرو سایپا خواهد بود؟ / آنالیز امکانات سایپا آریا

مهلت واریز وجه برای اولویت پاییز 1402 محصولات ایران خودرو اعلام شد

خودرو رهام دانشگاه فردوسی مشهد به مسابقات جهانی فرمولا SAE راه یافت

قیمت تازه دناپلاس ایران خودرو معین شد

40 نفر برای خرید فراری Purosangue در ترکیه صف کشیدند

جتا VS7 ماموت خودرو در یک قدمی بازار / آنالیز اشکودا کودیاک چینی

تارا EFP سال جاری به بازار می آید / افزایش 47 اسب بخاری قدرت تارا ایران خودرو

منبع: بیت ران

به "پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی ایران خودرو معرفی گردید ، آنالیز مشخصات فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو 207 پانوراما 6 سرعته دستی ایران خودرو معرفی گردید ، آنالیز مشخصات فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید