وعده شیائومی به کاربران: همه تلفن های هوشمندبالای 250 دلار در سال 2020 از 5G پشتیبانی می نمایند

به گزارش وبلاگ پلاک 9، در اوایل امسال لی جون ، مدیر عامل شرکت شیائومی ، گفت که این شرکت میخواهد حداقل 10 گوشی هوشمند جدید با قابلیت اتصال 5G را به بازار عرضه کند. امروز طی سخنرانی در گوانجو ، چین ، او وعده خود را دو برابر کرد و گفت که تمام تلفن های این شرکت که بیش از 258 دلار قیمت دارند، از قابلیت 5G برخوردار خواهند بود.

وعده شیائومی به کاربران: همه تلفن های هوشمندبالای 250 دلار در سال 2020 از 5G پشتیبانی می نمایند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سخنان مدیر اجرایی شیائومی در بخشی از کنفرانس سالانه جهانی موبایل چین مطرح شد. در طول این رویداد تعیین شد که شیائومی برنامه هایی برای اضافه کردن 70 میلیون کاربر 5G در سال 2020 و گسترش برنامه 5G به بیش از 100 صنعت دارد. مهمان مهم دیگر این کنفرانس هوارد لیانگ رئیس هیئت مدیره هواوی بود.

با ورود دستگاه های ارزان تر با تراشه های 5G به بازار به احتمال زیاد شاهد اتصال نسل بعدی با دستگاه هایی همچون Pro Redmi K30 ، SE 10و حتی Redmi Note 9 Pro خواهیم بود. اما با وجود کوشش شرکت های عمدتا چینی برای توسعه بازار 5G نوز بسیاری از کشورها در زمینه زیرساخت های 5G شرایطی بسیار ضعیف تر از حد انتظار دارند و در چنین شرایطی خرید تلفن های 5G چندان منطقی به نظر نمی رسد.

منبع: انتخاب

به "وعده شیائومی به کاربران: همه تلفن های هوشمندبالای 250 دلار در سال 2020 از 5G پشتیبانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده شیائومی به کاربران: همه تلفن های هوشمندبالای 250 دلار در سال 2020 از 5G پشتیبانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید