واگذاری بیش از 8 هزار مترمربع اراضی دولتی انارک با کاربری اداری

به گزارش وبلاگ پلاک 9، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت: بیش از 8 هزار مترمربع از اراضی دولتی شهر انارک در راستای تامین خدمات در محدوده وحریم شهری واگذار شد.

واگذاری بیش از 8 هزار مترمربع اراضی دولتی انارک با کاربری اداری

مهدی علمی گفت: مطابق با سیاست گذاری های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و کوشش های بعمل آمده در شهرستان انارک، بیش از هشت هزار مترمربع از اراضی دولتی شهر انارک در راستای تامین خدمات در محدوده وحریم شهری واگذار شد.

او اضافه نمود: این واگذری ها شامل دو پلاک زمین با کاربری اداری- انتظامی و اداری بوده است که در مساحت های چهار هزار و 280 مترمربع و سه هزار و 803 مترمربع به دستگاه های اجرایی اختصاص داده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین در مورد اقدامات اجرا شده در حوزه راهسازی این شهرستان اذعان داشت: درحال حاضر پروژه احداث باند دوم سه راه مشجری به چوپانان به طول 30 کیلومتر با ردیف اعتبار ملی در شهرستان نایین در دست اجرا است.

او ادامه داد: طرح بزرگ و ملی جاده طریق الرضا (راستا بین اصفهان و خراسان رضوی) که این محور را به بزرگراه دوبانده تبدیل می نماید و موجب افزایش ایمنی در تردد و جلوگیری از وقوع تصادفات رخ به رخ در این محور می گردد از سال 1389 عملیات اجرایی آن از سمت نایین شروع شد و تا کنون سه فاز از آن به بهره برداری رسیده است.

علمی بیان داشت: قطعه بعدی این پروژه حدفاصل سه راهی چوپانان به مشجری است که دارای پیمانکار منتخب و با سابقه است و عملیات اجرایی آن بصورت بتن غلطکی - آسفالتی درحال انجام است.

او در مورد شرایط طرح های توسعه شهری این شهرستان مطرح کرد: طرح جامع شهر نایین و طرح تفصیلی شهر های انارک و بافران در دست تهیه است که در این راستا نقشه وضع موجود هر سه شهر به تصویب رسیده و جلسات کمیته کارشناسی شهر بافران نیز به اتمام رسیده است.

وبلاگ پلاک 9 اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واگذاری بیش از 8 هزار مترمربع اراضی دولتی انارک با کاربری اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری بیش از 8 هزار مترمربع اراضی دولتی انارک با کاربری اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید