دلیلی برای افزایش قیمت کالا وجود ندارد؛ با متخلفان برخورد می کنیم

به گزارش وبلاگ پلاک 9، به دنبال افزایش قیمت بنزین از بامداد امروز، وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان نمود: هرگونه افزایش قیمت کالاها به بهانه رشد نرخ بنزین ممنوع بوده و حتی برخی افزایش قیمت ها که طی چند هفته اخیر ایجاد شده است، باطل خواهد شد.

دلیلی برای افزایش قیمت کالا وجود ندارد؛ با متخلفان برخورد می کنیم

به گزارش وبلاگ پلاک 9، رضا رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار که امروز جمعه برگزار گشت گفت: ذخایر کالاهای ما در بهترین حالت ممکن است. افزایش قیمت بنزین روی قیمت تمام شده کالاها از نظر تولید، تقریبا اثر ناچیزی دارد، زیرا قیمت این کالاها بیشتر متاثر از حمل ونقل بوده و عمده حمل ونقل نیز با سوخت گازوئیل انجام می شود که دولت هیچ تغییری در نرخ آن نداده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه اعلام کرد: در این شرایط هیچ فروشنده ای اجازه افزایش قیمت کالا ندارد؛ ولو اینکه مجوز افزایش قیمت داشته باشد. امروز همچنین تمامی مجوزهای افزایش قیمت که طی چند هفته اخیر صادر شده بود را باطل می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر در هفته های گذشته مصوبه ای برای افزایش نرخ برخی کالاها هم داده شده باشد، همه را امروز باطل می کنم گفت: از امروز به بعد اجازه هیچگونه افزایش قیمتی به بهانه افزایش نرخ بنزین نمی دهیم و هرگونه افزایش قیمت تخلف تلقی خواهد شد.

به گزارش وبلاگ پلاک 9، با تصمیم اخیر سران قوا، بنزین از بامداد امروز جمعه سهمیه بندی شد. بر این اساس سهمیه شخصی خودروهای شخصی ماهانه 60 لیتر در نظر گرفته شده است. قیمت بنزین سهمیه ای نیز لیتری 1500 تومان، بنزین غیرسهمیه ای لیتری 3000 تومان و بنزین سوپر 3500 تومان تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دلیلی برای افزایش قیمت کالا وجود ندارد؛ با متخلفان برخورد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیلی برای افزایش قیمت کالا وجود ندارد؛ با متخلفان برخورد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید