ثبت درخواست بسته حمایتی فقط با شماره تلفن سرپرست خانوار

به گزارش وبلاگ پلاک 9، مسئول روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: سرپرستان متقاضی دریافت بسته حمایتی دولت حتما باید سیم کارتی به نام خودشان تهیه نمایند.

ثبت درخواست بسته حمایتی فقط با شماره تلفن سرپرست خانوار

به گزارش وبلاگ پلاک 9 به نقل از وبلاگ پلاک 9، مسئول روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از واریز نوبت سوم بسته حمایت معیشتی دولت، یکی از بیشترین پرسشی که شهروندان مطرح نموده اند، تکلیف ثبت درخواست افرادی است که شماره تلفن به نام سرپرست خانوار نیست.

باقرپور اضافه نمود: سرپرستان متقاضی دریافت بسته حمایتی در صورت نداشتن سیم کارت تلفن همراه به نام خودشان حتما باید سیم کارتی برای خوشان و به نام خودشان تهیه نمایند و هیچ راه دیگری برای این کار وجود ندارد.

او با اشاره به سامانه شاهکار (این سامانه وظیفه احراز هویت سرویس هایی از قبیل سیم کارت ها، خطوط ثابت تلفن و اشتراک های اینترنت، SAP و PAP، Mobile Wi-Fi را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت فراوری شده است).

باقر پور گفت: با استفاده از این سیستم، کار تطابق شماره موبایل با کد ملی سرپرستان خانوار انجام می گردد و این گونه می توان مطمئن شد که مبلغ بسته حمایتی به حساب شخص سرپرست واریز شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ثبت درخواست بسته حمایتی فقط با شماره تلفن سرپرست خانوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت درخواست بسته حمایتی فقط با شماره تلفن سرپرست خانوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید