برگزاری نشست اتحادیه مالی اوراسیا با حضور روسای جمهور کشورهای عضو

به گزارش وبلاگ پلاک 9، نشست دوره ای شورای عالی اتحادیه مالی اوراسیا امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور روسای جمهورکشورهای عضو برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست اتحادیه مالی اوراسیا با حضور روسای جمهور کشورهای عضو

به گزارش خبرنگار وبلاگ پلاک 9 در تاشکند، نشست دوره ای شورای عالی اتحادیه مالی اوراسیا امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

این نشست تحت ریاست قاسم ژامرت تاکایف رئیس جمهور قزاقستان برگزار می گردد و پیش بینی می گردد در این نشست رهبران روسیه، بلاروس، قرقیزستان و ارمنستان حضور خواهند داشت ضمن این که کوبا و مولداوی به عنوان کشورهای ناظر در سازمان شرکت خواهند کرد.

طبق برنامه، در این نشست مسایل روز تعمیق فرایند های همگرایی در چارچوب اتحادیه مالی اوراسیا و تکامل فعالیت این ساختار چندجانبه آنالیز می گردد.

اتحادیه مالی اوراسیا از کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و ارمنستان تشکیل شده است.

مجموع مساحت کشورهای عضو این اتحادیه بیش از 20 میلیون کیلومتر مربع، جمعیت آن بیش از 180 میلیون نفر و فراوری ناخالص داخلی آن در سال 2013 میلادی حدود 4 هزار میلیارد دلار (بر اساس معیار برابری قدرت خرید) است.

در چارچوب این اتحادیه، اعضای آن موافقت خود را با تردد آزاد کالا، سرمایه، نیروی کار و خدمات در مرزهای اوراسیا اعلام نموده اند. اعضای اوراسیا بعلاوه اعلام نموده اند که سیاست مشترکی در زمینه انرژی، صنعت، کشاورزی و وسایل نقلیه خواهند داشت.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس

به "برگزاری نشست اتحادیه مالی اوراسیا با حضور روسای جمهور کشورهای عضو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست اتحادیه مالی اوراسیا با حضور روسای جمهور کشورهای عضو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید