افزایش سهمیه بنزین تاکسی های بندرعباس

به گزارش وبلاگ پلاک 9، رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر گفت: خودروهای ساماندهی شده سرویس مدارس که به وسیله سامانه سپند تا 20 آذر سال جاری ثبت شده اند، سهمیه اعتباری سوخت که در صندلی های عرضه بنزین قابل استفاده است، دریافت نموده اند.

افزایش سهمیه بنزین تاکسی های بندرعباس

به گزارش وبلاگ پلاک 9 آنلاین به نقل از فارس، سعید حسینی پور با اشاره به دغدغه تاکسی داران درباره کمبود سهمیه سوخت، اظهار کرد: بنا بر پیگیری های اجرا شده، مشکل سهمیه سوخت این تاکسی ها حل شده و سهمیه سوخت رانندگان تاکسی افزایش یافته است.

وی اضافه نمود: در این زمینه سهمیه سوخت تاکسی های دوگانه سوز از 250 لیتر به 410 لیتر و تاکسی های بنزینی از 400 لیتر به 720 لیتر، با لحاظ شدن مابه التفاوت سهمیه سوخت آبان ماه و نیمه اول دی تغییر و افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر اعلام کرد: همچنین خودروهای ساماندهی شده سرویس مدارس که به وسیله سامانه سپند تا 20 آذر سال جاری ثبت شده اند، سهمیه اعتباری سوخت که در صندلی های عرضه بنزین قابل استفاده است، دریافت نموده اند.

حسینی پور با تأکید بر این که تاکسی های تحت نظارت این سازمان شامل طرح افزایش سهمیه سوخت خواهند بود، گفت: آژانس ها، تاکسی بی سیم ها و تاکسی سرویس هایی که از شهرداری ها مجوز دریافت نموده اند، شامل دریافت اعتبار سوخت قرار گرفتند.

وی گفت: این افزایش سهمیه بر اساس مجوز وزارت کشور بوده، سهمیه جدید اعلام شده در کارت سوخت رانندگان منظور شده و نیازی به دریافت کارت سوخت جدید نیست.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر هرمزگان تأکید کرد: رعایت نکردن نرخ مصوب توسط هر کدام از مسافربرهای شهری اعم از خطوط ویژه تخلف محسوب می گردد و شهروندان می توانند تخلف را به شهرداری بندرعباس به شماره 137 یا سامانه پیامکی سازمان به شماره 3000761761 گزارش نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "افزایش سهمیه بنزین تاکسی های بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سهمیه بنزین تاکسی های بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید