نکونام: می خواهیم راه مان را هر روز بهتر و بهتر طی کنیم، خیلی مهم است که طرفداران کنارمان باشند

به گزارش وبلاگ پلاک 9، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به اهمیت بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس اشاره نمود و حضور و همراهی طرفداران را مهم دانست.

نکونام: می خواهیم راه مان را هر روز بهتر و بهتر طی کنیم، خیلی مهم است که طرفداران کنارمان باشند

به گزارش خبرنگار وبلاگ پلاک 9 از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط دو تیم در جدول، بازی حساسی خواهد بود. سه امتیاز این مسابقه می تواند تیم برنده را از حریفش جدا کند و به بالای جدول برساند. پرسپولیس بازیکنان ملی پوش بسیار خوبی دارد و با توجه به قهرمانی هایی که در سال های اخیر به دست آورده است، سعی می نماید روند خود را ادامه دهد.

وی وضعیت تیم فولاد را مطلوب خواند و گفت: ما نشان دادیم تیمی هستیم که می توانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم، نتایج دلخواه خود را به دست بیاوریم و به پیروزیت برسیم. مهم حفظ تمرکز و آرامش برای بازی فرداست که امیدوارم پیروز باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره جذب بازیکن جدید نیز توضیح داد: دریافت بازیکن در این برهه فصل سخت است، چون بازیکنان در تیم خود مشغول هستند و باید به سراغ بازیکنانی برویم که یا آزاد هستند، یا اینکه در لیگ هایی بازی می نمایند که در این مقطع تمام می شوند. دو هفته است که کار جذب بازیکن را برای نیم فصل شروع نموده ایم و با مدیران باشگاه صحبت کردیم که بتوانیم بازیکنان موردنظر خود را در خط حمله، به خدمت بگیریم.

نکونام در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش برای دیدار برابر پرسپولیس، محروم یا مصدوم دارد یا خیر، اعلام کرد: خدا را شکر تمام بازیکنان سالم و آماده هستند و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه لیگ برتر همانند یک ماراتن است، یادآور شد: مسابقات لیگ مانند مسافتی طولانی است که باید بدویم و به پیروزیت برسیم. دیدار با پرسپولیس یک بازی شش امتیازی است که تیم برنده می تواند با سه امتیاز مسابقه، خودش را از رقیب جدا کند و به بالای جدول برسد. ما به دنبال این هستیم که بازی خوبی ارائه کنیم و به همراه آن، نتیجه خوبی بگیریم. شرایط تیم ها در سرانجام فصل تعیین می گردد، اما تمام توجه ما به این است که راه مان را هر روز، بهتر و بهتر طی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره نقش داور در بازی فردای تیمش نیز گفت: اینکه تیم ما خوب کار می نماید به خاطر کوشش مداوم کادرفنی من و بازیکنان است تا شرایط خوبی داشته باشیم. آذری نیز از زمانی که مدیریت باشگاه را برعهده گرفته است همواره پای کار است تا شرایط را خوب پیش ببریم. برای ما مهم است که فردا فارغ از مسائل داوری بازی خوبی را انجام بدهیم. همواره نیز به بازیکنان می گویم که داوران برای ما قابل احترام هستند. خورشیدی نیز یکی از داوران باتجربه، خوب و امتحان پس داده کشور ماست و امیدوارم فردا نیز قضاوت خوبی داشته باشد و ما بدون دغدغه کار فنی خود را انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخواست خود از طرفداران تیمش را اینچنین عنوان نمود: همواره طرفداران کنار ما بودند و تا دقیقه 90 ما را حمایت کردند و به ما روحیه دادند. در بازی گذشته خانگی به خاطر همین حمایت طرفداران و تحت فشار قراردادن حریف در دقایق سرانجامی به گل رسیدیم. برای رسیدن به پیروزیت برای ما خیلی مهم است که طرفداران کنارمان باشند. از طرفداران خواهش می کنم به بازیکنان روحیه بدهند تا از شرایط میزبانی استفاده و بازیکنان را باانگیزه بالا در زمین داشته باشیم تا با استفاده از نکات فنی حرکت روبه جلوی مان در کنار هم ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نکونام: می خواهیم راه مان را هر روز بهتر و بهتر طی کنیم، خیلی مهم است که طرفداران کنارمان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: می خواهیم راه مان را هر روز بهتر و بهتر طی کنیم، خیلی مهم است که طرفداران کنارمان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید