نگرانی زودهنگام درباره ستاره نو پرسپولیس

به گزارش وبلاگ پلاک 9، یورگن لوکادیا پیش از شیخ دیاباته اولین مهاجم خارجی فهرست تابستانی یحیی گل محمدی بود. مهاجم سابق آیندهوون و برایتون در ترکیب سرخپوشان عملکرد قابل توجهی داشته است.

نگرانی زودهنگام درباره ستاره نو پرسپولیس

لوکادیا پیش از بازی هفته ششم دو گل به ثمر رسانده بود و برابر نفت مسجد سلیمان هم دو گل دیگر به ثمر رساند تا به تنهایی موجب فزونی تیمش برای رسیدن صدر جدول رده بندی گردد.

مهاجم خارجی پرسپولیس با به ثمر رساندن چهار گل در حال حاضر برترین گلزن لیگ بیست و دوم است. مدت زمان قرارداد یکساله او قبل از فرا رسیدن نیم فصل نگرانی هایی را به وجود آورده که شاید باشگاه برای سرانجام فصل در تمدید قرارداد با مشکل روبرو گردد.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: تازه ابتدای فصل است و باید ببینیم چه می گردد ضمن اینکه در بحث مسائل فنی سرمربی تیم تصمیم می گیرد. ایشان تصمیم خواهند گرفت که مجددا با لوکادیا همکاری داشته باشیم. لوکادیا از ایران و فضای اینجا خوشش آمده و خانواده اش هم همینطور. خودش را یک ایرانی می داند و در این زمینه ما مسئله ای نداریم. حالا پنج هفته از لیگ گذشته و تا نیک فصل پیش می رویم تا شرایط آرمانی که ما از ایشان توقع داریم خیلی به جای مانده است. یقینا بعد ها شما ایشان را خواهید دید که بسیار بازیکن باارزشی است و کادرفنی تمایل به همکاری با ایشان داشتند، اگر تمایل داشتند حتما ادامه می دهیم.

ایلنا

منبع: فرارو

به "نگرانی زودهنگام درباره ستاره نو پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی زودهنگام درباره ستاره نو پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید