نحوه توزیع گوشت قرمز دچار سوء مدیریت است

به گزارش وبلاگ پلاک 9، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:د ر حوزه نحوه توزیع و تامین احتیاج کشور، متاسفانه دچار سوء مدیریت هستیم.

نحوه توزیع گوشت قرمز دچار سوء مدیریت است

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی وبلاگ پلاک 9، درباره افزایش قیمت گوشت قرمز در چند روز گذشته اظهارکرد: کشور در زمینه فراوری گوشت قرمز مسائل چندان زیادی ندارد و فراوریات این حوزه متناسب با احتیاج کشور است و در شرایط مطلوبی واقع شده است.

وی اضافه کرد: اما در حوزه نحوه توزیع و تامین احتیاج کشور، متاسفانه دچار سوء مدیریت هستیم؛ متاسفانه بسیاری از فراوریکنندگان و عشایر کشور اعلام نموده اند که بخش قابل توجهی از دام حذفی و دام مازاد بر روی دستشان مانده است. قطع به یقین این شرایط باید مدیریت گردد و تدابیر لازم برای آن اتخاذ گردد.

عسکری گفت: در این شرایط باید ابتدا دام حذفی و دام مازاد فراوری کنندگان دام سبک را خریداری و به بازار عرضه کنیم. در کنار این موضوع باید زیرساخت های لازم برای تقویت فضای صادرات را نیز فراهم کنیم. اگر در این زمینه مدیریت دقیق و صحیح حاکم باشد، قطعا مسائل و مسائل حل خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: سعه شنبه هفته گذشته جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار گردید که در این جلسه، گزارش های مرتبط با مدیریت بازار گوشت از سوی وزیر دریافت شد. بعد از آنالیز این گزارش ها، نتایج برای عموم مردم اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه توزیع گوشت قرمز دچار سوء مدیریت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه توزیع گوشت قرمز دچار سوء مدیریت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید