نام نویسی از معلمان بدون مسکن کهگیلویه و بویراحمد شروع شد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش بدون مسکن این استان از پنج شنبه 14 آذر و هم زمان با سراسر کشور شروع شد.

نام نویسی از معلمان بدون مسکن کهگیلویه و بویراحمد شروع شد

به گزارش همشری آنلاین، هادی زارع پور روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این نام نویسی به صورت اینترنتی و به وسیله سامانه ملی به نشانی maskan.medu.ir انجام می گردد.

وی بدون اشاره به زمان انتها این نام نویسی، اضافه نمود: معلمان و کارکنان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریع تر با ورود به این سامانه ملی نسبت به تکمیل اطلاعات مورد احتیاج اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: این نام نویسی شامل معلمان و کارکنان بازنشسته آموزش و پرورش استان نیز می گردد.

زارع پور بیان کرد: مهم ترین شرایط این نام نویسی شامل نداشتن زمین و مسکن و دریافت نکردن تسهیلات خرید یا ساخت مسکن در سال های گذشته است.

وی ابراز داشت: متقاضیان این نام نویسی در کهگیلویه و بویراحمد باید متأهل، سرپرست خانوار یا زن خودسرپرست بوده و حداقل 35 سال سن داشته باشند.

زارع پور گفت: اولویت این نام نویسی با زنان سرپرست خانوار، افراد رسمی، پیمانی و قراردادی با سابقه کار بالای 20 سال، زوجین فرهنگی و بازنشستگان است.

بر اساس تفاهم نامه منعقده بین وزارتخانه های راه و شهرسازی و آموزش و پرورش تأمین 170 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای کشور برای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش بدون مسکن با اعلام احتیاج وزارت آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت ها، منابع اقتصادی و امکانات موجود این 2 وزارتخانه هدف گذاری شده است.

این تفاهم نامه در هفت ماده تهیه، تدوین، تنظیم و از سوی وزیران راه و شهرسازی و آموزش و پرورش امضا شده و مدت اجرای آن نیز سه سال و تا آبان ماه 1401 است.

بیش از 161 هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نام نویسی از معلمان بدون مسکن کهگیلویه و بویراحمد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام نویسی از معلمان بدون مسکن کهگیلویه و بویراحمد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید