فاجعه برای پرسپولیس ؛ فقط دو روز فرصت باقی است ، جزئیات دردسر بزرگ برای تیم گل محمدی

به گزارش وبلاگ پلاک 9، باشگاه پرسپولیس در کوشش است تا در فرصت به جامانده بتواند قسط دیگر بازیکن سابق خود را بپردازد.

فاجعه برای پرسپولیس ؛ فقط دو روز فرصت باقی است ، جزئیات دردسر بزرگ برای تیم گل محمدی

به گزارش وبلاگ پلاک 9، باشگاه پرسپولیس طبق تعهدی که به بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان سابق خود داده باید تا روز چهارشنبه مبلغی بیش از 200 هزار دلار را به حساب این بازیکن واریز تا دومین قسط دروازه بان کروات را به حسابش پرداخت کند.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار بودند با رایزنی فدراسیون فوتبال بتوانند این مبلغ را به وسیله محل درآمدهای خود در فیفا بپردازند که به نظر می رسد امکان چنین موضوعی وجود ندارد.

در این خصوص آگاه شدیم رقم مورد اشاره باید تا روز چهارشنبه در حساب رادوشوویچ واریز گردد اما تا به حال پرسپولیس نتوانسته این پول را تهیه کند. البته رایزنی هایی در این خصوص اجرا شده و مدیران باشگاه امیدوار هستند بتوانند این پول را تهیه نموده و به حساب رادو واریز نمایند.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس در پرداخت اقساط به رادوشوویچ دچار تاخیر گردد باید خسارت 200 هزار یورویی را به این بازیکن بپردازد که همین موضوع هم دغدغه دیگری برای مسئولان باشگاه پرسپولیس شده است.

با این همه باشگاه پرسپولیس تا روز چهارشنبه برای پرداخت قسط بازیکن سابق خود مهلت دارد و باید دید این رقم در نهایت تهیه خواهد شد یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "فاجعه برای پرسپولیس ؛ فقط دو روز فرصت باقی است ، جزئیات دردسر بزرگ برای تیم گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه برای پرسپولیس ؛ فقط دو روز فرصت باقی است ، جزئیات دردسر بزرگ برای تیم گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید