طی 24 ساعت گذشته 3 نفر از مبتلایان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد فوت کردند

به گزارش وبلاگ پلاک 9، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا استان به 875 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته سه هم استانی جان خود را از دست دادند.

طی 24 ساعت گذشته 3 نفر از مبتلایان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد فوت کردند

پرویز یزدان پناه اضافه نمود: هم اکنون 566 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 299 نفر از این بیماران مبتلای قطعی کرونایی و 46 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد 63 هزار و 657 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد: از 755 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 40 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و دنا بود. بعلاوه از 493 نمونه رپید تست 20 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و بویراحمد هستند.

یزدان پناه از شهروندان خواست ضمن رعایت کامل محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا، پرسنل بهداشت و درمان را در این روزهای سخت کمک نمایند تا از فشار کاری آنها کاسته گردد.

به گزارش وبلاگ پلاک 9 به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی اعلام کرد: دلیل افزایش قابل توجه اندازه بستری ها تأخیر در مراجعه بیماران به مراکز درمانی است، شهروندان باید در صورت مشاهده هر گونه علائم شبیه به سرماخوردگی به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طی 24 ساعت گذشته 3 نفر از مبتلایان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد فوت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طی 24 ساعت گذشته 3 نفر از مبتلایان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد فوت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید