شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل به سرانجام تور رویایی خود رسیدند

به گزارش وبلاگ پلاک 9، چندی پیش بود که مگان مارکل با شاهزاده هری ازدواج کرد. همانطور که انتظار می رفت او از این رخداد بسیار شادمان بود؛ تا جایی که از شدت ذوقش بیان کرد دوست دارد به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی کل کره زمین را بدود! شاید در آن موقع رسانه ها حرفش را زیاد جدی نگرفتند، ولی اینطور که پیدا است، مگان مبالغه نمی نموده است!

شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل به سرانجام تور رویایی خود رسیدند

چندی پیش بود که این زوج رویایی خبر تور سلطنتی خود به استرالیا، نیوزیلند، فیجی و ایالات تونگا را پخش کردند. حدود دو هفته پیش آنها به نخستین ایستگاه خود سیدنی رسیدند و در کمال ناباوری نوید تولد شاهزاده آینده در بهار سال 2019 را توییت کردند.

اواخر ماه سپتامبر کنیسینگتون پالاس توضیحات کوتاهی درباره برنامه سفر شاهزاده هری و مگان مارکل پخش نموده بود. سفر زوج سلطنتی در تاریخ 16 اکتبر از شهر سیدنی آغاز می شد و شهر روتوروآ نیوزلند ایستگاه سرانجامی آنها در تاریخ 31 اکتبر بود. سفر آنها به گونه ای برنامه ریزی شده بود که مقارن با بازی های اینویکتوس سال 2018 باشد که در سیدنی برگزار می شد.

شاهزاده و همسرش تا 22 اکتبر از شهرهای سیدنی، ملبورن، جزایر فریسر و دابو بازدید و سپس به سمت فیجی حرکت کردند. شهرهای سووا و نادی شهرهایی بودند که تا 26 اکتبر میزبان این زوج مشهور در کشور فیجی بودند. البته طی این چند روز هری و مگان چندین سفر کوتاه به تونگا و استرالیا داشتند تا اینکه چهار روز آخر سفر خود را در نیوزلند به سرانجام رساند. ولینگتون، اوکلند و روتوروآ مهمترین شهرهایی بودند که آنها را با آغوش باز پذیرفته بودند. اکنون آنها به خانه خود برگشته اند. شاید برای آنها هم هیچ جا مانند خانه نباشد!

بنا بر گفته پالاس، هدف خانواده سلطنتی از آغاز این تور تنها گردشگری نبوده و این سفر روی موضوعات مختلفی تمرکز داشته است. سفر هری و همسرش در تمامی این چهار کشور مشترک المنافع روی موضوعاتی همانند رهبری جوانان، نگرانی های زیست محیطی، لزوم حفاظت از محیط زیست و بعلاوه رایزنی روی وقف چندین پروژه نو با نام QueensCanopy تمرکز داشته است. بعلاوه یکی از مهمترین اهداف این تور رسیدگی به بهبود شرایط زندگی و بازیابی ورزشکاران مرد و زن با حمایت از بازی های اینویکتوس (IG2018) بوده است.

منبع: همگردی

به "شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل به سرانجام تور رویایی خود رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل به سرانجام تور رویایی خود رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید