ساندرا بولاک در گردونه سیاست می جنگد، فیلمی که ندرخشید

به گزارش وبلاگ پلاک 9 به نقل از یورونیوز، ساندرا بولاک در این فیلم نقش یک مشاور سیاسی صدمه دیده اما با ذکاوت به نام جین بودین را بازی می نماید. او به یاری یک نامزد ریاست جمهوری بولیوی که به شدت در نظرسنجی ها در حال سقوط است، می شتابد. او در عین حال به دنبال انتقام جویی از مشاور سیاسی حزب رقیب با بازی بیلی باب تورنتون است.

ساندرا بولاک در گردونه سیاست می جنگد، فیلمی که ندرخشید

جرج کلونی که از تهیه نمایندگان این فیلم است همراه با همسرش در مراسم اولین اکران این فیلم حاضر شد. فیلم براساس رخدادهای واقعی در بولیوی در سال 2002 ساخته شده است. در آن سال گونزالو سانچز دو لوزادا برای دومین بار در پی کسب سمت ریاست جمهوری بولیوی بود و از مشاوران آمریکایی استفاده می کرد.

ساندرا بولاک در خصوص پیغام این فیلم می گوید: سیاست تنها یک زمینه است. این فیلم بیشتر به پیغامدها، تجارت بزرگ و این سوال که تا کجا می توان پیش رفت، می پردازد. هنگامی که شما برای قدرت و ثروت زیاد آغاز به صدمه زدن به دیگران می کنید در نهایت باید از گردونه حذف شوید. حال باید دید چه کسی از خود وجدان نشان می دهد و می گوید که ثروت به دست آمده کافی است. این فیلم بیشتر از آنکه درباره سیاست باشد در خصوص تجارت بزرگ است.

شخصیت هایی که ساندرا بولاک و بیلی باب تورنتون در این فیلم نقش آنها را بازی می نمایند، رقبایی دیرینه هستند که از تمام ابزارهای ممکن برای به پیروزی رساندن نامزد ریاست جمهوری مورد نظر خود استفاده می نمایند.

بیلی باب تورنتون در خصوص کار با ساندرا بولاک می گوید: ما کمی با یکدیگر آشنا بودیم. پیش از این با یکدیگر همکاری نکرده بودیم. معاشرت با او آسان است. با این حال باید عادت کنید که هر از چند گاهی با او تندخویی کنید و این سخت ترین بخش کار است زیرا بدخلقی کردن با سندی کار آسانی نیست.

فیلم بحران برند ما است روایتی از فیلم مستندی به همین نام از ریچل بوینتون است که در سال 2005 ساخته شده بود. این فیلم اینک در آمریکا و کانادا اکران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ساندرا بولاک در گردونه سیاست می جنگد، فیلمی که ندرخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساندرا بولاک در گردونه سیاست می جنگد، فیلمی که ندرخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید