ذات پژوهش آزمایش و شکست است

به گزارش وبلاگ پلاک 9، خبرنگاران/زنجان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ذات پژوهش آزمایش و شکست است، بنابراین اگر هزار بار در پژوهش زمین خوردیم، هزار بار باید برخیزیم، زیرا هر شکستی یک نتیجه و موفقیتی برای آزمایش دیگر است.

ذات پژوهش آزمایش و شکست است

علیرضا شغلی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در گفت وگو با وبلاگ پلاک 9، ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی پیشرفت های زیادی در حوزه پژوهش و فناوری داشته و زیرساخت های خوبی را فراهم کرده و با مجموعه ای از 450 استاد و متخصص در رشته های علوم پزشکی در حال پژوهش و فناوری هستند.

این مسئول با بیان اینکه دو مرکز رشد دارویی و فناوری سلامت داریم و شرکت های مستقر و واحدهای فناور فضاهای مناسبی در اختیار آنان قرار داده شده است، ادامه داد: این مراکز دانشجویان، اساتید و افراد فناور خارج از دانشگاه قرار گرفته است که ایده های خود را به محصول و ارزش افزوده تبدیل کنند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه مرکز نوآوری این دانشگاه در حال افتتاح است، گفت: پژوهش از مسئله آغاز می شود، بنابراین باید مطالعه زیادی داشته باشیم تا به سؤال برسیم و هیچ گاه بدون اینکه سؤالی در فکر ما باشد نباید پژوهشی را آغاز کنیم.

شغلی با بیان اینکه ذات پژوهش آزمایش و شکست بوده و باید مراقب اخلاق در پژوهش باشیم، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید در یک راستا مشخص حرکت کرده و پراکنده کاری نکنند و اگر سؤالی در فکر شان دارند، از جنبه های مختلف به آن سؤال توجه کنند و یک خط پژوهشی واحد را در پیش بگیرند، زیرا در آن زمینه تبدیل به برند می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ذات پژوهش آزمایش و شکست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذات پژوهش آزمایش و شکست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید