دکل های مخابراتی که باعث سرطان های گسترده می گردد!

به گزارش وبلاگ پلاک 9، شرق نوشت: دکتر ها می پرسیدند شغل پدر رادیولوژی بوده که دچار این نوع سرطان شده؟ بعد که متوجه شدند دکل مخابرات در ساختمان نصب شده، دلیل سرطان را همان دکل اعلام کردند، الان مادر و پدرم را به خاطر سرطان از دست دادم و می دانم همسایه های دیوار به دیوارمان هم دچار سرطان هستند، اما شرکت مخابراتی پاسخ گوی ما نیست....

دکل های مخابراتی که باعث سرطان های گسترده می گردد!

همواره درباره تشدید ابتلا به سرطان به وسیله دکل های مخابراتی هشدار هایی داده می گردد، حتی بسیاری از شهروندان که مدتی تجربه نصب این دکل ها در ساختمان خود را دارند، معمولا با ابتلای سرطان روبرو می شوند. موضوعی که بار ها به وسیله کارشناسان سلامت هشدار داده شده است. طبق مطالعه جهانی دکل های فشارقوی مانند دکل های تلفن همراه سرطان زا بوده و زندگی در کنار آن ها خطرناک است.

ب. م یکی از همین شهروندان است که طبق نظر پزشکان نصب دکل مخابرات یکی از شرکت های اپراتوری باعث سرطان اعضای خانواده اش شده و حالا هر چه برای لغو قرار داد با این شرکت کوشش می نماید تا هر چه زودتر دکل را از ساختمانشان جمع نمایند، نتیجه ای حاصل نشده است.

درباره این ماجرا این طور می گوید: شرکت اپراتوری فوق در سال 86 قراردادی را با ساختمان ما واقع در منطقه پیروزی می بندد. این ساختمان به نام مادرم بوده است. مادرم هم که فردی فاقد سواد خواندن بوده این قرار داد را بدون مطالعه امضا نموده است. ما سال 86 تازه خانه را ساخته بودیم که ایرانسل یک لوکیشنی را برای آنتن خود در نظر گرفته بود و به مادرم می گویند آن لوکیشنی که انتخاب کردیم ساختمان شما ست. آن زمان شرکت سونی اریکسون بانی بوده و این قرارداد سالانه را با مادر من می بندند، خلاصه همان موقع دکل در ساختمان ما نصب می گردد.

ب. م که حالا پدر و مادرش را به علت ابتلا به سرطان از دست داده، اضافه می نماید: مادر من هم آن پول اندکی را که سالانه می گرفت، خرج کار های خیر و خیریه می کرد. خلاصه هر سال به همین شکل گذشت، تا اینکه یک سال مادر من دچار تومور مغزی شد و در کنار این بیماری کمی هم دچار فراموشی شد. همان موقع دوباره از سال 97 تا 1406 قرارداد دیگری با مادرم می بندند که هر سال مبلغ ناچیزی پرداخت نمایند که سال جاری به 20 میلیون رسید.

در همین زمان تومور مادرم به سرطان تبدیل شد و سر چهار سال هم مادرم را از دست دادیم. همان روز ها من این قرارداد را دیدم و با شرکت فوق تماس گرفتم که به نظر می رسد مادرم به خاطر سیگنال های این دکل دچار سرطان شده است. گفتم مادر فوت نموده و الان مالک نو من هستم و این دکل را از ساختمان ما بردارید، اما گوش ندادند. همان روز ها که برای این ماجرا در رفت و آمد بودم، پدرم هم دچار سرطان شده بود. از این شرکت خواستم این دکل را بردارند تا پدرم را هم از دست ندهم که پدرم را هم از دست دادم. به آن ها گفتم حتی دو تا از همسایگان ما هم دچار سرطان شدند که پزشکان گفته بودند علتش تشعشعات این دکل است.

پزشک گفته بود سرطان پدرم شبیه به سرطان رادیولوژیست ها ست. دکتر ها از من پرسیدند پدرت کجا کار می نموده، چون این نوع سرطان برای افرادی است که معمولا با تشعشعات کار می نمایند. با تمام این حرف ها هر چه به شرکت مذکور مراجعه کردم تا این دکل را بردارند، پاسخ گوی من نبودند، حتی این هزینه سالانه ای که می دادند آن قدر کم بود که اصلا برای ما ارزشی ندارد. الان به علت وجود این دکل ملک ما 10 میلیارد زیر قیمت فروخته می گردد.

من و خواهر و برادرهایم از ابتلای فرد نو به این شکل سرطان ها می ترسیم و همچنان در کوششیم تا هر چه زودتر این دکل را بردارند. موضوع مهم این است که این دکل را بدون هیچ عایقی در ساختمان ما نصب کردند و در فرایند پیگیری برای برداشتن این دکل بار ها مورد تهدید قرار گرفتم که، چون این شرکت با دولت در تعامل است، من هیچ کاری نمی توانم انجام دهم.

منبع: فرارو

به "دکل های مخابراتی که باعث سرطان های گسترده می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکل های مخابراتی که باعث سرطان های گسترده می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید