توکلی: باشگاه های عراقی تلاش می کنند بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان قرار دهند، کار من با حفاری تقریباً تمام شده است

به گزارش وبلاگ پلاک 9، ملی پوش نفت عراق اعلام نمود که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پس از مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا به تیم حفاری بازخواهد گشت.

توکلی: باشگاه های عراقی تلاش می کنند بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان قرار دهند، کار من با حفاری تقریباً تمام شده است

فرهاد توکلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه وبلاگ پلاک 9 پویا، در مورد چهارمین سال حضورش در نفت عراق گفت: نفت تیمی دولتی و در شهر نجف است و هر سال بازیکنان خوبی جذب می کند تا تیمی بسیار خوب در جام باشگاه های آسیا داشته باشد. با توجه به نتایج خوب این تیم در سال های گذشته در این رقابت ها، انتظارات از نفت بالا رفته است و شور و هیجان خاصی در این باشگاه به وجود آمده است. ما تلاش می کنیم بهترین نتایج را در آسیا کسب کنیم.

وی در مورد ادامه همکاری اش با باشگاه حفاری اهواز پس از انتها جام باشگاه های آسیا گفت: صحبت هایی با این باشگاه انجام دادم و تقریباً کار من با حفاری تمام شده است. به این خاطر که با باشگاه نفت قرارداد دارم با حفاری هنوز قرارداد نبسته ام، اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در خدمت حفاری خواهم بود.

ملی پوش تیم فوتسال نفت عراق با اشاره به اینکه امکانات فوتسال این کشور به امکانات ایران نمی رسد، شرح داد: طبیعتاً پیشنهاد باشگاه نفت در مقایسه با باشگاه های ایرانی بسیار بالاتر است. عراق سالن های خوب ما را ندارد، اما باشگاه های این کشور تلاش می کنند بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان خود قرار دهند. فوتسال به تازگی در این کشور جا افتاده است و با توجه به اینکه صعود تیم فوتسال عراق به المپیک جوانان 2018 آرژانتین قطعی شده است و عراق هم رشته های المپیکی کمی دارد، می توانند مانور بیشتری روی این رشته بدهند.

منبع: تسنیم

به "توکلی: باشگاه های عراقی تلاش می کنند بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان قرار دهند، کار من با حفاری تقریباً تمام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی: باشگاه های عراقی تلاش می کنند بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان قرار دهند، کار من با حفاری تقریباً تمام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید