بیش از 263 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند

به گزارش وبلاگ پلاک 9، مظفر محمدخانی گفت: 263 هزار و 896 نفر تا هشتم فروردین 99 در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان تب سنجی شدند.

بیش از 263 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند

به گزارش از ، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: 269 نفر از افراد تب سنجی شده در 30 پایگاه غربالگری مستقر در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودند که به مراکز بهداشتی ارجاع شدند.

او شرح داد: 2 پایگاه غربالگری در هر یک از شهرستان های سرخه و آرادان، سه پایگاه تب سنجی در هر یک از شهرستان های سمنان، دامغان و میامی، چهار پایگاه تب سنجی در مهدیشهر، 6 پایگاه غربالگری در گرمسار و هفت پایگاه تب سنجی در شهرستان شاهرود مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: 766 داوطلب و نیروی انسانی این جمعیت در استان در 22 پایگاه غربالگری و تب سنجی مشغول به خدمت رسانی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

محمدخانی، با اشاره به خدمات ارائه شده در پایگاه های غربالگری جمعیت هلال احمر استان سمنان، شرح داد: خدمات داوطلبان این جمعیت شامل تب سنجی و توزیع بروشور آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و آگاه سازی مردم برای مقابله با این بیماری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: داوطلبان این جمعیت تا به امروز بیش از 61 هزار و 500 بروشور آموزشی در خصوص ویروس کرونا در پایگاه های غربالگری و تب سنجی این استان در بین مسافران توزیع شده کرده اند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 263 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 263 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید