آپدیت نو الدن رینگ یک زمین مبارزه آنلاین به بازی اضافه می نماید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ پلاک 9، استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) به تازگی در کنار انتشار تریلری از آپدیت نو بازی الدن رینگ با عنوان Colosseum رونمایی نموده است.

آپدیت نو الدن رینگ یک زمین مبارزه آنلاین به بازی اضافه می نماید؛ تریلر آن را ببینید

به علت نزدیکی مراسم گیم اوارزد 2022، الدن رینگ میخواهد تا بار دیگر توجه صنعت را به خود جلب کند و این آپدیت به نظر راه مناسبی برای این کار باشد. بسیاری از هواداران از زمان عرضه بازی مشتاق باز شدن کلوسئوم ها (Colosseums) بودند و به نظر می رسد که این اتفاق هم اکنون افتاده است. کولوسئوم ها مکان های خاصی در الدن رینگ هستند. آن ها منطقه ها بزرگی هستند که در سراسر سرزمین های میانه قرار گرفته اند، اما تا زمان به روزرسانی تازه بازی قابل دسترسی نبودند.

پس از انتشار این به روزرسانی، کلوسئوم های منطقه ها لیندل، لیم گریو و و Caelid دروازه های خود را به روی بازیکنان باز خواهند کرد. استودیوی سازنده تریلر تازهی از بازی منتشر نموده است که مبارزات درون این کولوسئوم ها را برجسته می نماید. این مبارزات PvP در حالت های دوئل، مبارزه تیمی و free-for-all قابل تجربه هستند.

البته این به روزرسانی به این معنا نیست که شاهد نمایشی از بسته الحاقی بازی در مراسم گیم اواردز نیستیم. بسته ای که البته تعیین نیست وجود دارد یا خیر اما بسیاری از هواداران انتظار دارند که در این مراسم شاهد رونمایی آن باشند. در هر صورت مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، زیرا الدن رینگ حضور پررنگی در مراسم ذکر شده خواهد داشت.

الدن رینگ دارای هفت نامزدی از جمله بازی سال، برترین کارگردانی، برترین روایت، برترین کارگردانی هنری، برترین، برترین طراحی صدا و برترین بازی نقش آفرینی است. سخت ترین رقیب او بدون شک گاد آو وار رگناروک است که در مجموع در ده بخش نامزد شده است و باید دید که در نهایت کدام یک از این دو بازی می توانند جوایز بیشتری را کسب نمایند. این مراسم در 9 دسامبر (18 آذر) برگزار می گردد.

بازی الدن رینگ هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت نو الدن رینگ یک زمین مبارزه آنلاین به بازی اضافه می نماید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو الدن رینگ یک زمین مبارزه آنلاین به بازی اضافه می نماید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید