2 نظامی ترکیه در درگیری ها با تروریست های مورد حمایت آنکارا کشته شدند

به گزارش وبلاگ پلاک 9، وزارت های دفاع ترکیه و روسیه از کشته شدن دو نظامی ترکیه در حمله عناصر تروریستی مسلح در ادلب سوریه خبر دادند.

2 نظامی ترکیه در درگیری ها با تروریست های مورد حمایت آنکارا کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پلاک 9، وزارت دفاع ترکیه شامگاه پنجشنبه (29 اسفند) از کشته شدن دو نظامی این کشور در شمال سوریه اطلاع داد.

وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای اعلام نمود که علاوه بر دو نظامی، یک نظامی دیگر در ادلب سوریه زخمی شده است. وزارت دفاع ترکیه گفته این حادثه در حمله گروه های تندرو منطقه کاهش تنش در ادلب اتفاق افتاده است.

وزارت دفاع روسیه با تأیید این خبر اعلام نمود که سربازهای ترکیه در درگیری با گروهک های تروریستی کشته شده اند.

رئیس مرکز آشتی روسیه واقع در پایگاه نظامی حُمَیمیم سوریه (وابسته به وزارت دفاع روسیه) گزارش داد که نظامیان ترکیه حین انجام عملیات آمایش مهندسی در جاده ام چهار ادلب هدف حمله تروریست ها قرار گرفته اند.

وزارت دفاع روسیه گفته این درگیری در منطقه تحت سلطه ترکیه اتفاق افتاده است.

دولت ترکیه طی سال های گذشته از گروه های تروریستی و تندرو مانند جبهه النصره (شاخه سوری القاعده) در ادلب حمایت نموده و اخیراً با روسیه بر سر کاهش تنش و توقف درگیری ها با هدف مقابله با پیشروی های ارتش سوریه به توافقی دست یافت.

با این حال این اولین بار است که نظامیان ترکیه از سوی گروه هایی که مورد حمایت این کشور بوده، تعرق قرار می گیرند. بعد از توافق حاصل شده بین ترکیه و روسیه بر سر ادلب، اعتراض گروه های تروریستی از آنکارا بیشتر شده است. این گروه ها ترکیه را به تبانی با روسیه در توافق ادلب متهم می نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "2 نظامی ترکیه در درگیری ها با تروریست های مورد حمایت آنکارا کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 نظامی ترکیه در درگیری ها با تروریست های مورد حمایت آنکارا کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید