2 فیلم دیگر از بخش جام دنیا نما معرفی گردید

به گزارش وبلاگ پلاک 9 به نقل از ستاد خبری سی وهفتمین جشنواره دنیای فیلم فجر، 2 فیلم مترجم محصول مشترک کانادا و کوبا و زمستان بی خاتمه از مجارستان برای نمایش در بخش جام دنیا نما سی وهفتمین جشنواره دنیای فیلم فجر انتخاب شدند.

2 فیلم دیگر از بخش جام دنیا نما معرفی گردید

پیش از نیز این پنج فیلم از کشورهای لیتوانی، فنلاند، استونی، آرژانتین و نروژ در این بخش معرفی شده بود.

مترجم (A Translator) محصول مشترک کانادا و کوبا، ساخته رودریگو باریسو و سبستیانو باریسو اولین فیلم مشترک این 2 در مقام کارگردان محسوب می گردد.

زمستان بی خاتمه (Eternal Winter) اولین فیلم بلند آتیلا ساز از کشور مجارستان است که جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره مونترال دریافت نموده است.

پیش از این فیلم های نجات یافتگان تابستان (Summer Survivors) محصول سال 2018 کشور لیتوانی به کارگردانی ماریا کاوتارادزه، آخرین معامله (One Last Deal) جدیدترین ساخته کلوس هارو از کشور فنلاند، رفیق کوچولو (The Little Comrade) ساخته مونیکا سیمتزاز از کشور استونی، حیوان (Animal) ساخته آرماندو بو از آرژانتین و به هنگام سقوط (As I Fall) ساخته مگنوس مه یر آرنسن از نروژ در این بخش اعلام و معرفی شده است.

در بخش جام دنیا نما (جشنواره جشنواره ها) سی و هفتمین جشنواره دنیای فیلم فجر 14 فیلم خارجی و 4 فیلم ایرانی حضور دارند.

جام دنیا نما یا جشنواره جشنواره ها از بخش های اصلی ولی غیررقابتی جشنواره دنیای فیلم فجر است. در این بخش فیلم هایی از ایران و دنیا به نمایش درمی آیند که پیش از این از جشنواره های مهم دنیا جوایزی را کسب نموده اند.

سی وهفتمین دوره جشنواره دنیای فیلم فجر از 18 تا 26 آوریل 2019 برابر با 29 فروردین تا 6 اردیبهشت 1398 به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "2 فیلم دیگر از بخش جام دنیا نما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 فیلم دیگر از بخش جام دنیا نما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید