کارگردان تحسین شده قوچ ها فیلم بعدی اش را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ پلاک 9 به نقل از اسکرین دیلی، در حالی که فیلم قوچ ها پیروز شد در جشنواره ها و جوایز مختلف سینمایی خود را مطرح کند، کارگردان ایسلندی سازنده این فیلم خاطرنشان کرد فیلم بعدی اش را با نام کانتی می سازد.

کارگردان تحسین شده قوچ ها فیلم بعدی اش را معرفی کرد

گریمور هاکونارسون گفته است به شدت در حال نوشتن فیملنامه فیلم بعدی اش است که با عنوان کانتی در حال شکل گیری است.

وی گفته است احساس خوبی نسبت به این فیلمنامه دارد و کانتی یا روستا داستانی زنی را در مرکز توجه قرار می دهد که در یک جامعه بسته از ایسلند زندگی می نماید.

این کارگردان گفت: این فیلم درباره کشف خود است، بیرون آمدن از فضای بسته و رودر رو شدن توسط جامعه و مردم. این فیلم لحنی شبیه قوچ ها دارد و در عین حال با طنز درهم آمیخته و درام و تعلیق نیز بخشی از لحن آن را تشکیل می دهند. با این حال این فیلم بیش از هر چیز فیلمی سیاسی است که بیشتر درباره زنان و گاوهاست تا درباره مردان و گوسفندان.

هاکونارسون در این فیلم بار دیگر با گریمار جانسون تهیه کننده قوچ ها همکاری می نماید و در حال جستجو برای همراهان بالقوه دیگر هستند.

قوچ ها با همکاری دانمارک، نروژ و لهستان ساخته شد.

فیلم جدید این کارگردان ایسلندی قرار است زمستان 2017 فیلمبرداری گردد.

قوچ ها نخستین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و جوایز اصلی بخش نوعی نگاه را دریافت کرد. این فیلم جوایز بیش از 20 جشنواره سینمایی را دریافت نموده که زوریخ، تسالونیکی و لوبلیانا از جمله آنها هستند. این فیلم در جشنواره کارلوی واری، تلوراید، تورنتو و بوسان نیز نمایش داده شد و نامزدی 6 جایزه از جشنواره فیلم اروپا را گرفت و به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کارگردان تحسین شده قوچ ها فیلم بعدی اش را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان تحسین شده قوچ ها فیلم بعدی اش را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید