پیام تبریک سجادی پس از کسب سه نقره و یک طلای دیگر از طریق کشتی گیران

به گزارش وبلاگ پلاک 9، سید حمید سجادی پس از کسب سه مدال نقره و یک مدال طلای دیگر در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان این موفقیت را به تیم ملی کشتی آزاد، تبریک گفت.

پیام تبریک سجادی پس از کسب سه نقره و یک طلای دیگر از طریق کشتی گیران

به گزارش وبلاگ پلاک 9 و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، پیام سید حمید سجادی به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

مدال طلای کامران قاسم پور دلاوری دیگر از خطه قهرمان پرور مازندران در رقابت های جهانی نروژ نشان از شکوه عزم و اراده جوانانی است که با پشتوانه برنامه ریزی توانستند رویداد رقابتی و قهرمانی جهان را به محلی برای تجلی توانمندی کشتی ایران تبدیل کنند.

برق سومین طلای جهان روی سینه غیرت کشتی ایران را با امیدواری به آینده با شکوه این جوانان پرافتخار ستایش می کنم و با تبریک به کامران قاسم پور عزیز، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین ورزش دوستان و هموطنان گرامی ، سلامتی و سربلندی همه کشتی گیران را از خداوند متعال طلب می کنم.

همچنین، مبارزه های جانانه، کشتی های با کیفیت و پیروزی های بزرگ علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی عزیز که در نهایت با کسب سه مدال نقره ارزشمند موجب رضایتمندی جامعه ورزش را فراهم کرد، برای مردم بسیار قابل احترام است.

بدون شک نقش آفرینی تک تک کشتی گیران با هدایت کادر فنی و مدیریت فدراسیون در ارتقای جایگاه تیمی ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ مؤثر و مهم بوده که شایسته تقدیر است.

جدیت کشتی گیران جوان ایران، این دوره از رقابت ها را به نیکویی در تاریخ کشتی کشورمان به ثبت رساند تا به یاری خدا روزهای باشکوه دیگری را نسل تازه کشتی برای ورزش ایران عزیز در آینده به ارمغان آورد.

با تبریک به مدال آوران نقره ای و تشکر دوباره از زحمات اثربخش آنها در موفقیت تیمی، برای دو کشتی گیر به جای مانده در رقابت های آزاد که دارای شانس مدال هستند، آرزوی موفقیت می کنم و به درخشش فرنگی کاران هم با توکل برخدا امیدوار هستم.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیام تبریک سجادی پس از کسب سه نقره و یک طلای دیگر از طریق کشتی گیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تبریک سجادی پس از کسب سه نقره و یک طلای دیگر از طریق کشتی گیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید