مقابل عراق و بحرین به خودمان باختیم، حیف است به جام جهانی نرویم

به گزارش وبلاگ پلاک 9، وحید هاشمیان درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال کوشش کرد امکانات خوبی برای ما فراهم کند. باید از مسئولان جزیره کیش هم تشکر کنیم که در سه ماه گذشته کوشش کردند زمین تمرین را مهیا نمایند. در هتل خوبی هستیم. بازیکنان با روحیه کوشش می نمایند و این اتحاد و دوستی را بین بازیکنان خوب می بینم.

مقابل عراق و بحرین به خودمان باختیم، حیف است به جام جهانی نرویم

وی اضافه نمود: باید بازی به بازی فکر کنیم. با هنگ کنگ بازی داریم، تیمی که باید مقابلش باهوش باشیم. این تیم بررسی شده است و تمریناتی روی بررسی انجام دادیم. امیدوارم در اولین بازی بتوانیم مردم را خشنود کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد گرمای هوای بحرین در زمان مسابقات توضیح داد: به این خاطر تصمیم گرفتیم در جزیره کیش اردو داشته باشیم تا با شرایط بحرین وفق پیدا کنیم ولی بیش از حد ماندن در اینجا می توانست خطرناک باشد. این چهار پنج روز اردو در کیش مفید است و می توانیم خودمان را با شرایط وفق بدهیم.

هاشمیان در مورد اینکه خودش یک زمان با بازی در تیم ملی مقابل قطر ناجی ایران شد، تاکید نمود: شرایط سختی داشتیم و آن زمان هم بحث گرمای هوا و تماشاگران حریف بود ولی اتحاد ملی ایجاد شد. خودم سالیان سال در تیم ملی نبودم ولی وقتی دیدم تیم ملی کشورم در شرایط سخت قرار گرفته است، باید به این تیم یاری می کردم و یکسری مسائل را کنار می گذاشتم. این اتحاد بود که باعث صعود تیم ملی شد. الان هم این شرایط دارد ایجاد می گردد. 10 روز است که همه کوشش می نمایند جو خوبی ایجاد نمایند. کادر فنی دارد کوششش را می نماید. بازیکنانِ بسیار، بسیار خوبی داریم. حیفم می آید این بازیکنان در جام جهانی بازی ننمایند. انگیزه خودشان هم زیاد است. مقابل عراق و بحرین به خودمان باختیم نه حریفان. اگر بازیکنان بازی عادی خود را انجام بدهند تیم ملی توانایی زیادی دارد. به توانایی بازیکنان ایران اعتقاد دارم.

وی درباره اینکه چه خواسته ای از مردم و طرفداران دارد، گفت: باید کوشش کنیم مردم را شاد کنیم. این وظیفه ما است. کوشش می کنیم مردم آخرین بازی شاد باشند. خواسته ما این است انرژی مثبت بفرستند.

مربی تیم ملی ایران در مورد اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی اظهار کرد: کریم باقری علاوه بر توانایی فنی از نظر شخصیتی جزو فوتبالیست های خوب ما بوده اند و تجربه و نزدیک بودن او به بازیکنان می تواند خیلی مفید باشد. از انتخاب کریم باقری خیلی خشنود هستم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مقابل عراق و بحرین به خودمان باختیم، حیف است به جام جهانی نرویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل عراق و بحرین به خودمان باختیم، حیف است به جام جهانی نرویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید