معرفی هتل 3 ستاره گانویگ کومرز در کلن

به گزارش وبلاگ پلاک 9، هتل گانویگ کومرز کلن | Gunnewig Kommerz

با اقامت در این هتل 3 ستاره همه مکان ها و جاذبه های شهر کلن در دسترستان قرار می گیرند. هتل گانویگ کومرز کلن Gunnewig Kommerz دقیقاً در مرکز شهر کلن و در کنار یک ایستگاه قطار قرار گرفته است. بعلاوه کلیسای جامع کلن و ایستگاه اصلی قطار هم تنها 200 متر تا شما فاصله دارد. تمام اتاق ها فضای بزرگی داشته و تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی دارند. مجله خبرنگاران در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل گانویگ کومرز کلن را تا دیدنی های کلن به تفصیل بیان می نماید.

معرفی هتل 3 ستاره گانویگ کومرز در کلن

خدمات رفاهی هتل گانویگ کومرز کلن

این هتل خانوادگی، برای راحتی خانواده های مهمان اتاق های مخصوصی آماده نموده است و تهویه مطبوع با سیستم گرمایشی مناسب نیز دارد. در لابی هتل، استراحت نموده، روزنامه رایگان بخوانید یا چای و قهوه سفارش دهید. ورود به هتل گانویگ کومرز کلن از ساعت 3 بعد از ظهر تا 3 صبح ادامه می یابد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به 2 زبان انگلیسی و آلمانی صحبت می نمایند. خدمات نظافتی هتل شامل خدمات شستشو و اتوکشی لباس ها، واکس کفش و نظافت روزانه اتاق ها خواهد بود که برای اتوشویی و خشکشویی باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

پارکینگ هتل خصوصی است و به جز این، پارکینگ عمومی هم برای استفاده شما مهمانان در نظر گرفته شده است. استفاده از پارکینگ ها احتیاجمند پرداخت هزینه می باشد. خدمات راهنمای گردشگری و تور را از میز پذیرش بخواهید و بعلاوه کارکنان هتل در تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سالن های تئاتر به شما یاری خواهند کرد. برای دسترسی داشتن به فکس و فتوکپی یا خدمات کامپیوتری به میز پذیرش مراجعه کنید. اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها و در برخی نقاط عمومی هتل آنتن می دهد. انبار چمدان و گاوصندوقی نیز به وسیله میز پذیرش در مواقع ضروری برایتان مهیا می گردد. دیگر امکانات هتل شامل موارد زیر می باشد:

  • باربر و آسانسور
  • فضایی برای افراد سیگاری
  • ممنوع بودن ورود حیوانات به هتل

امکانات تفریحی هتل گانویگ کومرز کلن

برای استفاده از سونا باید هزینه اضافه پرداخت کنید و اگر چه این هتل 3 ستاره امکانات تفریحی خاصی ندارد اما تمیزی اتاق ها، قیمت مناسب و دسترسی آسان آن به جاذبه های شهر کلن باعث محبوبیت زیاد آن در بین مسافران و مهمانان هتل شده است.

رستوران هتل

بوفه صبحانه روزانه آماده می گردد و می توانید از ساعت 06:00 صبح به بعد برای صرف آن به رستوران هتل بروید.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل دارای دیوارهای ضد صدا بوده و اینترنت وای فای رایگان به همراه مبل های راحتی و تلویزیونی با شبکه های جهانی دارد. میز مطالعه به همراه دیگر امکاناتی مانند گاوصندوق در اتاق، دوش یا وان در حمام خصوصی و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان در 77 اتاق هتل قرار داده شده است. در صورت احتیاج می توانید سشوار درخواست دهید. بعلاوه نظافت اتاق ها روزانه انجام می گردد.

انواع اتاق های هتل گانویگ کومرز کلن

  • اتاق سوپریر دبل: 25 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت مبلی به همراه دوش در حمام دارد.
  • اتاق خانوادگی (برای دو نفر بزرگسال و دو کودک): دارای 20 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره است. در حمام تنها دوش دارد.
  • اتاق تریپل: 22 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره کینگ به همراه دوش در حمام دارد.
  • اتاق استاندارد دبل: 18 مترمربع متراژ، یک تخت دو نفره و یک تخت مبلی داشته و سیگار کشیدن در آن ممنوع است.
  • اتاق استاندارد سینگل: 14 مترمربع متراژ، یک تخت یک نفره داشته و دوش در حمام دارد.
  • اتاق سوپریر سینگل: با مساحت 14 مترمربع، یک تخت یک نفره و دوش در حمام است.
  • سینگل کامفورت: با مساحت 15 مترمربع و دوش در حمام است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر کلن

رود راین در کنار هتل قرار گرفته است و یک سوپرمارکت نیز در نزدیکی هتل پیدا خواهید کرد. گنبد موسیقی کلن تا هتل 1 دقیقه پیاده روی داشته و به راحتی می توانید خود را به ایستگاه مرکزی کلن و ایستگاه متروی زیرزمینی دام/اچ بی اف برسانید. جاذبه هایی همانند موزه لودویگ، فیلهارمونیک کلن، موزه رومانو-ژرمنیک، کلیسای جامع کلن و پل هوهنزولرن تا این هتل 3 ستاره تنها 10 دقیقه پیاده روی دارند.

  • پارک استاد گارتن: فاصله تا هتل، 1.5 کیلومتر است. اگر تاکسی سوار شوید، 12 دقیقه ای و اگر با مترو بروید، 9 دقیقه ای به این محل می رسید. پیاده هم، 25 دقیقه راه دارید.
  • تئاتر میلوویچ: تا موقعیت شما، 1.7 کیلومتر فاصله داشته که پیاده حدود 30 دقیقه طی این راستا، طول می کشد. با 15 دقیقه رانندگی یا مترو سواری نیز به این محل می رسید.
  • موزه شکلات کلن: 1.8 کیلومتر است که با 20 دقیقه پیاده روی، به این موزه خواهید رسید. با تاکسی 7 دقیقه و با تراموا، 15 دقیقه تا این موزه مجذوب کننده راه دارید.
  • پارک ولک گارتن: 2.5 کیلومتر دورتر از محل اقامت شما است. با 12 دقیقه رانندگی و با مترو، 25 دقیقه، راه خواهد بود. پیاده 40 دقیقه راه دارید.
  • موزه هنر های آسیای شرقی، کلن: تا محل شما، 2.7 کیلومتر بوده که با پیاده، 40 دقیقه و با تاکسی 14 دقیقه طول می کشد تا به این موزه مجذوب کننده و دیدنی برسید. با تراموا حدود 22 دقیقه طی این راستا زمان می برد.
  • ورزشگاه رین انرژی: 6.6 کیلومتر دورتر از شما است و با 26 دقیقه رانندگی به این محل می رسید. با دو خط تراموا هم 40 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • ورزشگاه بِی آرنا: ورزشگاه لیورکوزن تا این هتل، 11.1 کیلومتر فاصله داشته و با 30 دقیقه رانندگی به این محل می رسید. با دو خط اتوبوس هم 40 دقیقه ای می توانید خود را به این محل برسانید.
  • ایستگاه مرکزی لیورکوزن: تا این هتل، 14.1 کیلومتر فاصله داشته و با 30 دقیقه رانندگی به این محل می رسید. با اتوبوس های برون شهری هم حدود 22 دقیقه راه خواهید داشت.
  • رود راین: 2 کیلومتر دورتر بوده و با ماشین حدود 15 دقیقه و با مترو نیم ساعت طول می کشد تا به این کناره رود برسید.
  • : تا هتل سنترو کانتی کلن 13.5 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی 25 دقیقه راه دارید.
  • فرودگاه بین المللی دوسلدورف: 39.8 کیلومتر دورتر است و با ماشین، یک ساعت در راه خواهید بود.

موقعیت هتل گانویگ کومرز کلن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آلمان، کلن 50668، 34-30، خیابان ژوهانیس

Johannisstraße 30-34, 50668 Köln, Germany

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره گانویگ کومرز در کلن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره گانویگ کومرز در کلن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید