طاهرزاده: پرسپولیس باید در زمین حرفش را بزند، ممکن است ذوب آهن و استقلال برای سپاهان بازی نمایند

به گزارش وبلاگ پلاک 9، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد سرخپوشان نباید وارد حاشیه هایی که برای این تیم به وجود می آورند، شوند و بهتر است حرف شان را در زمین بزنند.

طاهرزاده: پرسپولیس باید در زمین حرفش را بزند، ممکن است ذوب آهن و استقلال برای سپاهان بازی نمایند

بهنام طاهرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پلاک 9 درباره شرایط پرسپولیس پیش از بازی مقابل ذوب آهن گفت: پرسپولیس بعد از بازگشت از مسابقات آسیایی، بازی های سنگین و فشرده ای را انجام داد و خستگی در ساق بازیکنان دیده می گردد. شاگردان گل محمدی مقابل سپاهان فرصت خوبی داشتند تا سه امتیاز کامل را کسب نمایند، ولی متأسفانه در دقایق آخر روی یک اشتباه فرصت پیروزی در اصفهان از بین رفت. در بازی بعدی هم مقابل استقلال، سرخپوشان سه امتیاز درخشانی را به دست آوردند که قطعاً می تواند در خاتمه فصل یاری ویژه ای برای قهرمانی کند.

وی با اشاره به حاشیه ها و اتفاقات دو بازی سپاهان و استقلال توضیح داد: متأسفانه در اصفهان اتفاقاتی افتاد که زیبا نبود، اما سؤالی که پیش آمده این است که کمیته انضباطی بر اساس کدام تصویر، فیلم و یا گزارشی سیدجلال حسینی را محروم نموده است؟ حسینی کاپیتان پرسپولیس است و باید به عنوان بزرگتر و سرگروه تیم وقتی اتفاقی پیش می آید و حاشیه ای به وجود می آید با داور صحبت کند. در خاتمه بازی با سپاهان هم هیچ صحنه ای وجود نداشت که نشان دهنده درگیری سیدجلال با بازیکن حریف و یا شخص دیگری باشد، اما می بینیم محرومیتی که برای مدافع سپاهان در نظر گرفتند، کاپیتان پرسپولیس را هم به همان میزان جریمه کردند.

دوستان در فدراسیون و کمیته انضباطی مشاوران خوبی دارند و می دانند که از کجا به پرسپولیس ضربه بزنند.، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله عنوان نمود: سرخپوشان چهار سال است که پی در پی قهرمان ایران می شوند و طبیعی است که هیچکس دوست ندارد دوباره قهرمانی این تیم را ببیند، به خاطر همین به هر روشی دست می زنند تا سد راه موفقیت پرسپولیس شوند. از همین رو، نگاه می نمایند که تیم گل محمدی در کدام قسمت دچار ضعف است و از آن ناحیه به تیم ضربه می زنند. وقتی می بینند کنعانی زادگان و سیامک نعمتی مصدوم هستند، می آیند سیدجلال حسینی را هم محروم می نمایند تا پرسپولیس در خط دفاعی با کمبود بازیکن روبرو گردد.

طاهرزاده اضافه کرد: گل محمدی می داند که در سخت ترین شرایط هم چگونه از نفراتش استفاده کند. بازیکنان هم می دانند که پرسپولیس در شرایط حساسی قرار گرفته است و باید با حفظ آرامش و تمرکزشان فقط به بازی های پیش رو فکر نمایند و به مسائل حاشیه ای توجهی نداشته باشند. در بازی های گذشته شاهد بودیم که بعضی از بازیکنان در حین بازی عصبانی بودند که این عصبانیت آنها باعث می شد تا کیفیت فنی شان پایین بیاید. من خواهشی هم که از مدیران و مسئولان تیم به ویژه افشین پیروانی دارم این است که به هیچ عنوان وارد حاشیه ای که حریفان ایجاد می نمایند نشوند و تمرکزشان را از دست ندهند، چون هر چقدر که بیشتر جواب حاشیه سازها را بدهند، پرسپولیس بیشتر وارد حاشیه می گردد. پرسپولیس باید حرفش را در زمین بزند نه مثل حریفانش بیرون از زمین.

وی درباره بازی با ذوب آهن در اصفهان اعلام کرد: سرخپوشان بازی سختی در اصفهان دارند، ذوب آهن هم شرایط خوبی در جدول ندارد و با انگیزه مقابل پرسپولیس بازی خواهد نمود. از طرف دیگر این تیم همشهری سپاهان است و شاید مقابل پرسپولیس برای سپاهان بازی کند تا یاریی برای قهرمان شدن شاگردان نویدکیا باشد. شرایط در بالای جدول به گونه ای است که رقابت اصلی بین پرسپولیس و سپاهان است. شاگردان گل محمدی نگاه شان فقط باید به بازی های آینده خود باشد و به نتایج سایر بازی ها کاری نداشته باشند. پرسپولیس برای قهرمانی باید در تمام بازی هایش پیروز گردد، چون با توجه به شرایط ممکن است هم ذوب آهن و هم استقلال در بازی های رو در رو برای سپاهان بازی نمایند تا سد راهی برای پنجمین قهرمانی پرسپولیس باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طاهرزاده: پرسپولیس باید در زمین حرفش را بزند، ممکن است ذوب آهن و استقلال برای سپاهان بازی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهرزاده: پرسپولیس باید در زمین حرفش را بزند، ممکن است ذوب آهن و استقلال برای سپاهان بازی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید