شرایط حضور داوران خارجی در جام باشگاه های دنیا

به گزارش وبلاگ پلاک 9، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های دنیا طبق تقویم اتحادیه دنیای در روزهای 26 تا 29 آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار می گردد. در این رقابتها سه تیم ایرانی و سه تیم خارجی در هر دو رشته به میدان خواهند رفت که در کشتی آزاد تیم های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و در کشتی فرنگی تیم های بازار بزرگ ایران، سیناصنعت ایذه و هیات کشتی سیرجان از کشورمان سهمیه حضور در جام باشگاه های دنیا را کسب نموده اند.

شرایط حضور داوران خارجی در جام باشگاه های دنیا

به همین دلیل ناصر فروتن رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی نیز در مورد حضور داوران خارجی و معرفی داوران داخلی قضاوت نماینده این مسابقات به وبلاگ پلاک 9 گفت: طبق قوانین و مقررات اتحادیه دنیای کشتی هر تیم خارجی که حداقل سه کشتی گیر را در ترکیب خود دارد، مجاز است یک داور هم به همراه خود در تورنمنت های بین المللی داشته باشد. بر این اساس تیم های خارجی شرکت نماینده در جام باشگاه های دنیا هم می توانند داوران خود را در این مسابقات شرکت دهند.

وی در مورد انتخاب داوران ایرانی جام باشگاه های دنیا نیز گفت: هنوز اسامی داوران قضاوت نماینده این مسابقات نهایی نشده، چراکه ما رویدادهای مهمی قبل از این رویداد بین المللی پیش رو داریم. بزودی رقابتهای انتخابی جام تختی در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد و سپس جام کودک در پیش است که ما داوران این مسابقات را انتخاب و معرفی نموده ایم.

فروتن ادامه داد: فرصت کافی برای چیدمان و هماهنگی داوران جام باشگاه های دنیا را داریم و هیچ مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد. ما داوران میدان دیده و باتجربه ای را داریم که سابقه حضور در رقابتهای دنیای و المپیک را دارند و می توانند به خوبی مسابقاتی همچون جام باشگاه های دنیا را قضاوت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط حضور داوران خارجی در جام باشگاه های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط حضور داوران خارجی در جام باشگاه های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید