زمان رونمایی مک بوک های تازه معین شد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، اپل روز گذشته با ارسال دعوتنامه ای به رسانه ها اظهار داشت در 18 اکتبر مراسمی برگزار می نماید. پیش بینی می گردد در این رویداد از لپ تاپ های نو مک بوک و ایرپادها رونمایی گردد.

زمان رونمایی مک بوک های تازه معین شد

این مراسم Unleashed نام گرفته و از پارک اپل به طور زنده پخش می گردد. کارشناسان معتقدند مک بوک های نو نسبت به نسخه های قبلی ارتقا یافته تر هستند و احتمالاً نسخه آپدیت شده تراشه M1 اپل هم در آنها به کار می رود.

گرگ جاسویک معاون ارشد بازاریابی این شرکت در توئیتی درباره رویداد نیمه اکتبر منتشر و اشاره نمود 6 روز آینده به سرعت برق و باد می گذرند.

احتمالاً لپ تاپ های آینده مک نمایشگرهایی 14 و 16 اینچ با وضوح 3456 در 2234 و 3024 در 1964 داشته باشند. به عبارت دیگر درهر لپ تاپ در هر اینچ 226 تا 227 پیکسل وجود دارد.

در ماه جولای هم در گزارش هایی اشاره شد احتمالاً در نمایشگر مک بوک پرو نو 10 هزار مینی ال ای دی جود دارد و به این ترتیب مقدار درخشندگی آن بالاتر خواهد بود.

نمایشگرهای نو که به نام لیکویید رتینا XDR مهشور شده، هم اکنون در آی پد پرو 12.9 اینچی هم استفاده شده است. این دستگاه در آوریل 2021 عرضه شد.

بعلاوه مینگ چی کو افشاگر محصولات اپ قبلاً اشاره نموده بود احتمالاً لپ تاپ های نو مجهز به شارژرهای MagSafe باشند. با یاری این نوع شارژر رایانه سریع تر شارژ می گردد.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "زمان رونمایی مک بوک های تازه معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان رونمایی مک بوک های تازه معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید