حمایت استانداری از اجرای طرح های فرهنگی و مذهبی

به گزارش وبلاگ پلاک 9، سیدعلی اکبر پرویزی صبح یکشنبه در جمع مدیران خراسان شمالی، گفت: تقویت نهادهای فرهنگی و مذهبی در سالم سازی جامعه نقش موثری دارد از این جهت استانداری خراسان شمالی از طرح های فرهنگی و مذهبی در استان حمایت می کند.

حمایت استانداری از اجرای طرح های فرهنگی و مذهبی

وی گفت: خراسان شمالی افزون بر جاذبه های طبیعی و گردشگری بسکمک که دارد از وجود امامزادگان بسکمک نیز برخوردار بوده و باید از این ظرفیت ها استفاده بیشتری شود.

پرویزی اضافه نمود: این در حالی است که توجه به بقاع و اماکن متبرکه خراسان شمالی نیز از جمله برنامه های مهم استان است.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت یازدهم به اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی و مذهبی توجه ویژه ای دارد، گفت: طی دوسال فعالیت دولت تدبیر و امید اعتبارات خوبی برای کمک به حوزه های فرهنگی و مذهبی در خراسان شمالی تخصیص داده شده است.

پرویزی گفت: توجه به حوزه های علمیه، مصلی و مساجد در استان نیز از دیگر اقدامات و برنامه های مهم استانداری خراسان شمالی است.

استاندار خراسان شمالی همچنین از کمک به استقرار روحانیون در روستاها خبر داد و گفت: از منابع دهکمک ها ساختمان های مناسبی در اختیار روحانیونی که در روستاها مستقر می شوند قرار داده می شود.

وی گفت: خانه های عالم بسکمک در خراسان شمالی احداث شده اما هنوز روحانی مستقر در این مکان ها نداریم.

استاندار خراسان شمالی همچنین بر ارتباط بیشتر امام جماعت با مردم تاکید کرد و اضافه نمود: ارتباط بیشتر مردم با امام جماعت و روحانیون تنها با برپایی نماز و مسجد رفتن محقق نمی شود بلکه باید با جلب اعتماد مردم و مردمی بودن این ارتباط را بیشتر کرد تا فعالیت تبلیغی مؤثرتر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمایت استانداری از اجرای طرح های فرهنگی و مذهبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت استانداری از اجرای طرح های فرهنگی و مذهبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید