حساسیت بازی فوق العاده زیاد بود، انتقاد از رفتار بازیکن حریف

به گزارش وبلاگ پلاک 9، روزبه چشمی پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر گل گهر سیرجان گفت: خوشحالم که توانستیم یک برد حساس را بدست آوریم. این سه امتیاز برای ما بسیار ارزشمند بود. ما باید خود را آماده ملاقات برابر نفت آبادان کنیم.

حساسیت بازی فوق العاده زیاد بود، انتقاد از رفتار بازیکن حریف

وی در خصوص جنجال هایی که در این ملاقات صورت گرفت گفت: با توجه به حساسیت هایی که این ملاقات داشت انتظار می رفت که درگیری های زیادی رخ دهد. البته من مدتها است که سعی می کنم در درگیری ها حضور پیدا نکنم اما علیزاده که سالهاست با او دست هستم اعتراض های بی میزان ای داشت که باعث شد دخالت کنم.

چشمی در خصوص درگیری خانزاده با فرهاد مجیدی گفت: من از آن صحنه دور بودم ولی اعتقاد دارم بازیکن باید آرامش خود را حفظ کند و با سرمربی حریف درگیری پیدا نکند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی امیدوار هستید گفت: باید همه بازی ها را یک فینال بدانیم. هنوز کار برای ما تمام نشده. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما باید بازی به بازی پیش برویم تا بتوانیم به آنچه که مورد نظرمان است دست پیداکنیم.

چشمی در خاتمه گفت: ما استقلال هستیم. تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در بازی های آینده منسجم تر و متحدتر باشیم تا در خاتمه فصل به قهرمانی رسیده و هوادارنمان را راضی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حساسیت بازی فوق العاده زیاد بود، انتقاد از رفتار بازیکن حریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساسیت بازی فوق العاده زیاد بود، انتقاد از رفتار بازیکن حریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید