فراوری 280 هزار تن پرتقال در تنکابن

به گزارش وبلاگ پلاک 9، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرجهاد کشاورزی تنکابن از پیش بینی فراوری 285 هزار تن پرتقال در این شهرستان اطلاع داد .

فراوری 280 هزار تن پرتقال در تنکابن

به گزارش خبرنگاروبلاگ پلاک 9دفترمازندران درشهرستان تنکابن: ابراهیم کاویانی از پیش بینی فراوری 285 هزار تن پرتقال در باغ های مرکبات شهرستان تنکابن اطلاع داد و گفت: با کوشش و همت باغداران و با توجه به شرایط جوی مناسب در سال گذشته، محصول درختان مرکبات این شهرستان از شرایط خوبی برخوردار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه سطح باغات مرکبات این شهرستان 14 هزار و 990 هکتار است، اضافه نمود: پیش بینی می گردد 3 هزار تن ارقام نارنگی و 285 هزار تن انواع ارقام پرتقال در باغات مزکبات این شهرستان فراوری گردد.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش سطح علمی بهره برداران، مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی در مورد روش های نوین پرورش مرکبات، بیمه، مبارزه با آفات و بیماری ها و تغذیه در مرکبات اقدام کردند، از بهره برداران خواست برای افزایش فراوری و تداوم اشتغالزایی مولد و فراوری پایدار در اینگونه کلاس ها حضور فعال و موثر داشته و از کارشناسان در عرصه فراوری بهره کامل را ببرند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فراوری 280 هزار تن پرتقال در تنکابن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 280 هزار تن پرتقال در تنکابن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید