اقامتی باورنکردنی در زیر دریا

به گزارش وبلاگ پلاک 9، معرفی برترین هتل های زیر آب

آیا تا کنون آنچه در زیر آب وجود دارد و زندگی دریایی باعث حیرت تان شده است و رویای در زیر آب را در سر می پرورانید. اگر این گونه است، بدانید که شما تنها فردی نیستند که رویای زیر در آب را دارید، البته خوشبختانه دنیا در حال پیشرفت است و احتمال رخ دادن رویدادهای باورنکردنی و از جمله زندگی در زیر آب وجود دارد. هتل های زیر آب یکی از پر تب و تاب ترین چیزهای جدیدی هستند که بر اثر رشد و پیشرفت تکنولوژی در دنیا ایجاد شده اند. خبرنگاران در اینجا سه هتل معروف زیر آب را به شما معرفی می نماید:

اقامتی باورنکردنی در زیر دریا

هتل بین قاره ای شیمائو (Shimao) - شانگهای، چین

هتل شیمائو در 30 مایلی شانگهای واقع شده است و پیش بینی می گردد که گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کند. این هتل در واقع از طریق احیای یک معدن رها شده ساخته شده است. قرار است که دو طبقه اول آن در زیر آب باشد که شامل یک آکواریوم و یک اتاق مهمان لوکس و باور نکردنی است.

این هتل پنج ستاره داخل یک معدن رها شده که بیش از 100 متر عمق دارد و پر از آب می باشد، ساخته شده است. از ویژگی های خیره نماینده آن می توان به آبشارها، باغ های معلق، دریاچه ها و چیزهای دیگر اشاره نمود. صخره های اطراف این هتل، محل مناسبی برای پرش و یا صعود است و دریاچه اطراف آن نیز می تواند مکانی برای انجام ورزش های آبی گوناگون باشد. نرخ اقامت در این هتل بسیار مناسب است و انتظار می رود که برای هر شب اقامت در آن تنها 200 دلار کافی باشد و همین موضوع سبب می گردد که این هتل زیر آبی به یکی از محبوب ترین هتل ها در این نوع تبدیل گردد.

هتل Utter Inn ، واستراس- سوئد

این پروژه هنری شناور در سال 2000 افتتاح شد و بلافاصله از سوی مردم مورد استقبال نهاده شد و بازدیدنمایندگان از آن تماشا کردند. این هتل پنج ستاره نیست و مسافران پیشخدمت شخصی ندارند، اما، تجربیات منحصر به فردی را بازدیدنمایندگان در این هتل تجربه می نمایند. در قسمت بالای آب این هتل اتاق هایی وجود دارد که از طریق پله به اتاق خوابی که در زیر آب قرار دارند، متصل می شوند. داخل اتاق خواب هایی که در زیر آب قرار دارند دو تخت کوچک و یک میز وجود دارد. بعلاوه این اتاق ها چهار پنجره دارند که به مسافران اجازه می دهد تا از نزدیک به تماشای زندگی دریایی بپردازند.

این هتل دارای جذابیت های زیادی است که از آن جمله می توان به ناهارخوری آن در پاسیو، تماشای ماهی ها و… اشاره نمود. تمامی آنچه در این هتل زیر دریا وجود دارد، باعث می گردد که تجربیات فراموش نشدنی را داشته باشید.

هتل آتلانتیس (Atlantis) د پالم شهر دبی

تنها در دبی می توانید چیزهای عجیب و غریب را بیابید و از آن جمله می توان به دو سوئیت باور نکردنی زیر آب اشاره نمود که در مساحتی به بزرگی 1 هزار و 776 فوت مربع ساخته شده است و بیش از سه طبقه دارد. هتل آتلانتیس، یک مکان کاملاً نو را در زیر دریا به وجود آورده است و قسمت بام اتاق خواب ها، سالن، حمام و آکواریوم آن که دارای 65 هزار حیوان دریایی است، مکان مسطح و دل انگیزی را به وجود آورده است.

دسترسی نامحدود به پارک آبی و رویارویی با دلفین ها از جمله جذابیت های این هتل است که با قیمت 8 هزار و 200 دلار برای هر شب در اختیار مسافران قرار می گیرد. با مهمانان در این هتل مانند مسافران خاص رفتار می گردد و امکان تماشا بیش از 65 هزار حیوان دریایی برای آنها فراهم شده است.

منبع: الی گشت

به "اقامتی باورنکردنی در زیر دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی باورنکردنی در زیر دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید