استاندار تهران: بعید است تعطیلی تهران تمدید گردد

به گزارش وبلاگ پلاک 9، استاندار تهران با اشاره به اینکه تعطیلی شش روزه تهران بنا به دستور ستاد ملی کرونا است، گفت: بعید می دانم این تعطیلات تمدید گردد.

استاندار تهران: بعید است تعطیلی تهران تمدید گردد

انوشیروان محسنی بندپی امروز (شنبه) در حاشیه پویش هر هفته الف-ب- ایران در فرمانداری شهرستان ری، گفت: تعطیلی ادارات دولتی و خدمات رسان به دستور ستاد ملی کرونا است و با توجه به اینکه ممکن است در آینده موجب خسارات در مسایل زیربنایی گردد، امکان تمدید آن بعید است.

وی با تاکید بر اینکه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پوشش گسترده واکسیناسیون تنها راه برون رفت از شرایط فعلی است، اسم کرد: هم اکنون روزانه 45 هزار تزریق واکسیناسیون در استان تهران انجام می گردد.

محسنی بند پی افزود: زیر ساخت های شبکه بهداشت استان تهران ظرفیت تزریق روزانه 85 هزار واکسن را هم دارد که به زودی این مهم هم صورت خواهد پذیرفت.

وی تاکید نمود: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را، هم اکنون که در پیک پنجم کرونا قرار داریم بیش از گذشته رعایت نمایند.

تعطیلی تهران از سه شنبه هفته پیش به دستور ستاد ملی کرونا انجام شد که تا سرانجام فردا /یکشنبه، سوم مردادماه/ ادامه دارد.

پویش هر هفته الف-ب- ایران امروز (شنبه) با بهره برداری از نیروگاه خورشیدی و تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران در فرمانداری شهرستان ری انجام شد، بهره برداری از این 2 واحد به صورت ویدئو کنفرانس به وسیله رییس جمهوری صورت پذیرفت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع است.

منبع: فرارو

به "استاندار تهران: بعید است تعطیلی تهران تمدید گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: بعید است تعطیلی تهران تمدید گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید